عبدالله حسینی: تلاشم می‌کنم تا جایگاهم را در ترکیب پدیده پس بگیرم/ در ترکیه بابت زمین تمرین حسرت خوردیم

عبدالله حسینی: تلاشم می‌کنم تا جایگاهم را در ترکیب پدیده پس بگیرم/ در ترکیه بابت زمین تمرین حسرت خوردیم

وب سایت رسمی فوتبالی- عبدالله حسینی، مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان انگیزه زیادی دارد تا با تلاش بیشتر جایگاه خود را در ترکیب اصلی این تیم پس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، عبدالله حسینی در گفت‌وگویی در مورد اردویی که تیمش در ترکیه پشت سر گذاشت، گفت: اردویی که در ترکیه داشتیم فوق‌العاده بود و در کمپی مستقر بودیم که امکانات فوق‌العاده‌ای داشت. ما در مشهد مشکل زمین تمرین داریم و وقتی در ترکیه بودیم بابت زمین حسرت خوردیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در ادامه افزود: کیفیت زمین چمن‌های آنجا واقعاً خوب بود و کاش در ایران هم چنین امکاناتی را در اختیار داشتیم. کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) خوب است، ولی ما مشکل زمین تمرین داریم. در ترکیه همه چیز خوب بود و دو بازی دوستانه هم انجام دادیم که خیلی به ما کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به شرایط خودش در تیم پدیده و اینکه قرار بود از این تیم جدا شود، تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و باید پایبند به قراردادم باشم. تصمیم گرفتم که بمانم و تلاش می‌کنم تا دوباره جایگاهم را در ترکیب ثابت پس بگیریم. در ترکیه هم در دو بازی دوستانه به میدان رفتم و تلاشم این است که بازیکن مفیدی برای تیم پدیده باشم. اگر هم بازی نکنم، تصمیم کادر فنی همیشه برایم قابل احترام است و در گذشته هم این را ثابت کرده‌ام.

حسینی در پاسخ به اینکه پرسش که تیمش برای قهرمان شدن در لیگ برتر چقدر شانس دارد، اظهار داشت: ما در هر دو جام مدعی هستیم، اما صحبت کردن از قهرمانی خیلی زود است. هدف ما این است که روند خوب‌مان در نیم‌فصل اول را ادامه دهیم و در نهایت قهرمانی در لیگ یا جام حذفی را به دست بیاوریم.

7655