نبرد سخت پیش از الکلاسیکو؛ ترکیب بارسلونا برابر سوسیه‌داد اعلام شد

نبرد سخت پیش از الکلاسیکو؛ ترکیب بارسلونا برابر سوسیه‌داد اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال بارسلونا باید از دقایقی دیگر در هفته هفدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیه داد به مصاف این تیم برود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان ارنستو والورده که صدرنشین رقابت های لالیگا هستند از ساعت 18:30 به وقت تهران مهمان رئال سوسیه داد خواهند بود که در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است. سوسیه داد این فصل نتایج خوبی کسب کرده و 17 امتیاز از 16 بازی به دست آورده و تنها 7 امتیاز با بارسلونای صدرنشین اختلاف دارد. بارسا با 34 امتیاز و هم امتیاز با رئال مادرید اما به لطف تفاضل گل بهتر در رده اول ایستاده اند. بارسلونا هفته گذشته موفق شد در رقابت های لیگ قهرمانان برابر اینتر به پیروزی رسیده و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند و حالا منتظر است تا دوشنبه این هفته حریف خود در این مرحله را بشناسد. والورده این فصل در بازی هایی که در خانه حریف برگزار کرده به مشکلاتی خورده و همین موضوع حساسیت این بازی و نگرانی هواداران تیم بارسلونا را برای این دیدار برابر رئال سوسیه داد افزایش داده است. 

ترکیب بارسلونا برای این دیدار بدین ترتیب است: ترشتگن، پیکه، راکیتیچ، سرجیو، سوارز، مسی، لنگله، گریزمان، جوردی آلبا، سرجیو روبرتو، فرنکی دی یونگ

1070