ترشتگن: همه چیز بامسی آسان‌تر است، سوارز دهان بسیاری را بست

ترشتگن: همه چیز بامسی آسان‌تر است، سوارز دهان بسیاری را بست

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن از بازگشت لیونل مسی به ترکیب بارسلونا ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد که شرایط این تیم با حضور فوق ستاره آرژانتینی بسیار بهتر است. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در هفته های اخیر نتوانسته بود به دلیل مصدومیت در بسیاری از دیدارها بارسلونا را همراهی کند. بسیاری یکی از دلایل عملکرد ضعیف شاگردان ارنستو والورده در هفته های ابتدایی لالیگا را همین موضوع می دانستند. فوق ستاره آرژانتینی در نهایت شب گذشته برای دومین بار در فصل جدید در ترکیب ثابت بارسا به میدان رفت و بازی با نتیجه 2 - 1 به سود این تیم به پایان رسید و این در حالی بود که مسی پاس گل دوم لوییس سوارز را نیز برای این بازیکن ارسال کرد تا نقشی کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. 

ترشتگن پس از بازی گفت: " ما دو گل خوب به ثمر رساندیم. در طول بازی اشتباهاتی مرتکب شدیم اما این اتفاقات طیبعی است و رخ می دهد. اینتر تیم باکیفیتی بود و ما بودیم که در نهایت توانستیم بهتر باشیم. هرچند ضربات زیادی از این تیم خوردیم اما این بخشی از فوتبال است. تیم رقیب می دانست چطور بازی کند و خیلی خوب این کار را انجام داد. سوارز با دو گل دهان بسیاری از افراد را بست. او همیشه متمرکز است و بسیار تلاش می کند و می جنگد. ما می دانیم که در خط حمله چه بازیکنانی را داریم. او همیشه آنجاست تا دروازه حریفان را باز کند. حضور مسی در زمین نیز همیشه باعث خوشحالی ماست چرا که او در پاس ها و گلزنی هایش بهترین است. خوشحالیم که او 90 دقیقه بازی کرد. او پیش از این به دلیل مصدومیت توانایی انجام این کار را نداشت اما ما امیدوار بودیم که این اتفاق دوباره تکرار نشود. با حضور مسی در زمین همیشه همه چیز آسان تر است. "

1070