بدبینی ایجنت سابق گریزمان درمورد آینده اش در بارسا

بدبینی ایجنت سابق گریزمان درمورد آینده اش در بارسا

پایگاه خبری فوتبالی- اریک اولاتس مدیر برنامه های سابق آنتوان گریزمان در گفتگو با آر.ام.سی اعلام کرده که اگر می توانست اصلا به گریزمان توصیه نمی کرد که به براسلونا برود و یادآوری کرد که آینده روشنی برای او در بارسا متصور نمی شود.

به گزارش فوتبالی، او دراین رابطه گفت:« قطعا یک رابطه علت و معلولی بین عملکرد گریزمان و تجربه ای که در بارسلونا دراین شرایط پشت سرمی گذارد، وجود دارد. او در شرایط تازه ای است که در آن در یک سوی زمین بازی می کند و در مرکز خط حمله نیست. به همین خاطر او باید به دنبال نقاط قوت جدیدی در فوتبالش باشد.»

آقای اولاتس که تا سال 2017 مدیربرنامه های گریزمان بود در عین حال اعلام کرد که اگر دست او بود، هرگز به گریزمان توصیه نمی کرد که به بارسا برود:« اگر من همچنان مدیربرنامه های گریزمان بودم، بعید می دانم که از انتقال او به بارسلونا دچار شور و شعف و هیجان زیادی می شدم.» و ادامه داد:« برای موفقیت، گریزمان باید در پستی بازی کند که در آن راحت باشد. ولی من والورده نیستم و نمی دانم که او چه برنامه های برای گریزمان دارد و یا زمانی که او را به خدمت گرفتند، به او چه گفتند. من به خاطر شرایط موجود کمی ناراحت هستم. می دانستم که گریزمان کار سختی در بارسا پیش رو دارد. حس می کنم که او بخشی از پروژه ای بود ک قرار بود تا در پستی بازی کند که مهارتهایش را به نمایش بگذارد و با مسی ارتباط خوبی در زمین برقرار کند ولی اوضاع طبق برنامه پیش نرفت.»

اولاتس در ادامه به این نکته اشاره کرد که مشکل بیشتر ورزشی است تا شخصی:« می دانم که مشکل گریزمان نه در مسائل اخلاقی و ارتباطی است و نه به شخصیت فردی آنتوان برمی گردد. او همیشه سعی می کند تا صلح آمیزترین رفتارهای ممکن را داشته باشد. به همین خاطر ممکن است لازم باشد تا او را به پست همیشگی اش بازگردانند تا اینکه او را در جناحین به کار بگیرند.»

6363