وقتی سر سرمربی مالت در بازی تیمش با اسپانیا شکست

وقتی سر سرمربی مالت در بازی تیمش با اسپانیا شکست

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم اسپانیا و مالت در مرحله مقدماتی یورو 2020 اتفاق عجیبی رخ داد. ریموند فاروگیا، سرمربی مالت دراین بازی علاوه بر درد باخت سنگین تیمش، درد شکستگی سرش را هم کشید و قطعا خاطره خوبی از این بازی در ذهنش نخواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، در نیمه دوم این بازی و دقیقا دردقیقه 64 مسابقه بود که سر سرمربی مالت به سقف نیمکت ذخیره ها برخورد کرد و دچار شکستگی شد و همین اتفاق سبب شد تا اعضای کادرپزشکی مالت سریعا به سراغش بروند و برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل شوند تا سریعا خونریزی سر او را متوقف کنند. البته درنهایت بعد از بند آمدن خونریزی، زخم سر آقای فاروگیا با چسب زخم بسته شد . این اتفاق سبب شد تا سرمربی مالت متحیر و آرام روی نیمکت بنشیند و پزشکان هم مقداری یخ روی گردن او قرار دادند تا مانع از خونریزی مجدد این زخم شوند.

آقای فاروگیا به عنوان فوتبالیست هم سابقه رویارویی با اسپانیا را در کارنامه فوتبالی اش داشته و یکی از بازیکنانی بود که در بازی مالت اسپانیا در روز 21 دسامبر سال 1983 که با باخت 1-12 مالتی ها همراه بود، در زمین حضور داشته. حالا این بار او در قامت سرمربی مالت شاگردانش را مقابل اسپانیا هدایت کرد و البته در این بازی هم علاوه بر آنکه تیمش متحمل باختی سنگین مقابل ماتادورها شد، خود او هم با سری شکسته به خانه بازخواهد گشت.

  6363