اسپانیا 7-0 مالت ؛ درخشش نسل جوان ماتادورها

اسپانیا 7-0 مالت ؛ درخشش نسل جوان ماتادورها

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی اسپانیا موفق شد تا در دیدارش مقابل مالت در مرحله مقدماتی یورو 2020 به برد قاطعی دست بیابد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی پائو تورس و اولمو اولین بازی ملی شان برای ماتادورها را برگزار کردند و موفق به گلزنی شدند. جرارد مورنو هم نمایش حیرت آوری را به اجرا گذاشت و سه پاس گل داد و موراتا، کاسورلا ، سارابیا و ناواس نامشان را در لیست گلزنان لاروخا دراین بازی ثبت کردند.

اولین گل اسپانیا در این بازی در دقیقه 22 توسط آلوارو موراتا به ثمر رسید و سانتیاگو کاسورلا در دقیقه 40، بازی را 0-2 کرد تا ماتادورها با برتری دو گله نیمه اول را به پایان ببرند. در نیمه دوم بازی، پائو فرانسیسکو تورس (61)، سارابیا (دقیقه 62) و دانی اولمو در دقیقه 68 گلهای بعدی اسپانیا را به ثمر رساندند و در نهایت گلهای جرارد مورنو در دقیقه 70 و خسوس ناواس در دقیقه 84 به منزله تیر خلاصی بر پیکره مالت بودند.

 گلزنی موراتا دراین بازی به منزله ادامه روزهای خوش او در اردوی تیم ملی اسپانیا بود؛ چرا که این هفتمین بازی متوالی موراتا برای اسپانیاست که او موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش می شود. نکته جالب توجه در مورد گلزنی سانتیاگو کاسورلا هم این بود که او بعد از چهارسال و دو روز دوباره توسط برای لاروخا به گل برسد و آخرین باری که اوبرای اسپانیا گلزنی کرده بود به بازی دوستانه مقابل انگلیس برمی گشت.

با این برد اگرچه اسپانیایی ها صدرنشینی شان در جدول مرحله مقدماتی یورو را قطعی کردند ولی این به منزله قرار گرفتن آنها در گلدان یک قرعه کشی مرحله گروهی یورو نخواهد بود. این قرعه کشی در روز 30 نوامبر در شهر بخارست انجام خواهد شد ومشخص شدن تیمهای حاضر در گلدانهای مختلف، بعد از اتمام تمام بازیهای مرحله مقدماتی یورو صورت خواهدگرفت.

  

 

 

6363