سرمربی اسپانیا: حتی اگر می باختیم هم راضی بودم

سرمربی اسپانیا: حتی اگر می باختیم هم راضی بودم

پایگاه خبری فوتبالی-  تیم ملی اسپانیا بعد از تساوی مقابل سوئد در مصاف دو تیم درمرحله مقدماتی یورو 2020 سهمیه حضور در رقابتهای مرحله نهایی یورو را به دست آورد. در پایان این بازی، روبرت مورنو سرمربی جوان ماتادورها اعلام کرد که نه تنها از صعود تیمش به دور پایانی، بلکه به خاطر عملکرد شاگردانش دراین مسابقه راضی و خوشحال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این گزیده ای از صحبتهای مورنو است:

*جمع بندی مثبت بعد از تساوی: فوتبال این مسائل را دارد. ما در بازی با سوئد عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی اگر در این بازی می باختیم، من باز هم راضی بودم. دراین بازی بیشتر شبیه خود واقعی مان بودیم. از نظر مالکیت توپ و از هر حیث دیگر. الان دوبازی دیگر باقی مانده تا در آنها بتوانیم در گروهمان درمرحله مقدماتی صدرنشین شویم

*اشتباه در صحنه گل: اگر بازیکنانی شجاع می خواهیم، در نهایت آنها تصمیماتی می گیرند و گاهی این تصمیمات اشتباه است. اگر ما به توپ ضربه نمی زدیم، سرنوشت به نحو دیگری رقم می خورد. اما ما به دنبال این نبودیم. این سبک بازی ماست و باید به بازیکنانی که داریم اطمینان داشته باشیم.

*بحث دروازه بانی تیم: داوید دخئا مهارهای فوق العاده ای انجام داد ودراین بازی نشان داد که در سطح بالایی است و می توانیم روی او و تمام بازیکنان تیم حساب باز کنیم. ما در نیمه اول با دخئا صحبت کردیم و او به رغم دردی که داشت می خواست به بازی ادامه دهد. اگر بحثی برسر دروازه بانی هست، دراین راستا سرگرم خواهید شد چون او به حضورش در تیم ملی ادامه خواهد داد

*ذهنیت حضور در یورو: حالا ما به برگزاری رقابتهای یورو نزدیک تر شده ایم. یک تیم فوتبال همیشه درحال پیشرفت است ولی هرگز کامل و بی عیب و نقص نمی شود. فوتبال پیچیده است؛ بازیکنان تغییر می کنند و ریتم بازی حریف تغییر می کند. ما هرگز نباید با این حس که  خودمان نبودیم یا تیمی بودیم که دوستش نداشتیم؛ به خانه برویم.»

6363