چرا اسپانیایی ها در بازی با سوئد صورتی پوش خواهند شد؟

چرا اسپانیایی ها در بازی با سوئد صورتی پوش خواهند شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی اسپانیا در دیدارش مقابل سوئد از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 به میدان خواهد رفت و قرار براین است که بازیکنان اسپانیا با لباسهایی به رنگ صورتی گام به زمین چمن بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، دلیل انتخاب رنگ صورتی برای پیراهنهای ماتادورها در جریان تمرینات وارم آپ این بازی، پیوستن و حمایتشان از مبارزه علیه بیماری سرطان سینه است. امسال هم مانند سال گذشته اسپانیایی ها در هفته ای که روز جهانی مبارزه با سرطان سینه در آن هفته قرار گرفته، با پوشیدن کاورهای صورتی حمایتشان را از مبارزات علیه این بیماری کشنده ابراز خواهند کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا بدین ترتیب حمایتش را از برنامه ها و کمپین های اطلاع رسانی و جلوگیری از ابتلای انسانها به این بیماری سخت ابراز کرده است.

بدین ترتیب بازیکنان تیم ملی اسپانیا با برتن داشتن کاورهایی به رنگ صورتی تمرینات وارم آپ را قبل از آغاز بازی با سوئد انجام خواهند داد. برروی این کاورها شعاری در حمایت از این کمپین نوشته خواهد شد. 

درعین حال قرار براین است که روز پنجشنبه در شهرک ورزشی لاس روساس اسپانیا، مراسم ویژه ای برای ابراز حمایت از کمپین های مبارزه با سرطان سینه برگزار شود و نواری صورتی رنگ برروی بخشی از ساختمان فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار داده خواهد شد. دراین مراسم چهره های سرشناس فوتبال اسپانیا از لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تا بانوان مسئول در حیطه فوتبال این کشور حضور خواهند داشت که از این بین می توان از خانم تونیا، سرمربی تیم ملی زیر 17 ساله های بانوان اسپانیا و سرمربی تیم ملی فوتبال زنان این کشور نام برد.

6363