سفر راموس به سوئد با کاروان اسپانیا به رغم محرومیت

سفر راموس به سوئد با کاروان اسپانیا به رغم محرومیت

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا به دلیل تکمیل تعداد کارتهای زردش در بازی پیش روی ماتادورها مقابل سوئد در مرحله مقدماتی یورو 2020 قادر به همراهی لاروخا نخواهد بود. اما به رغم این محرومیت، راموس همچنان در اردوی تیم ملی اسپانیا باقی مانده و کاروان تیمش را در سفر به سوئد همراهی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، تیم ملی اسپانیا صبح روز یکشنبه اسلو را به مقصد استکهلم ترک کرد و عصر یکشنبه به پایتخت سوئد رسید. سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا هم دراردوی ماتادورها حضور داشت.

در جریان دیدار دو تیم نروژ و اسپانیا درمرحله مقدماتی یورو 2020 که با تساوی دو تیم به پایان رسید، سرخیو راموس از داور بازی کارت زردی را دریافت کرد که با همین کارت زرد وبا تکمیل تعداد کارتهای زرد مجازش، یک جلسه از همراهی ماتادورها محروم خواهد بود و شانس حضور در بازی پیش رو مقابل سوئد را از دست داد. اما او بعد ازاتمام مصاف با نروژ به اسپانیا باز نگشت و دراردوی ماتادورها ماند. اسپانیا درصورت کسب حداقل امتیاز از بازی با سوئد، صعودش به مرحله نهایی رقابتهای یورو 2020 را قطعی خواهد کرد و از آنجا که این بازی، برای ماتادورها سرنوشت ساز خواهد بود، راموس به عنوان کاپیتان تیم در اردوی شاگردان روبرت مورنو ماند.

چرا که نقش سرخیو راموس در تیم ملی نقشی پررنگ و حیاتی است و از همین رو او نمی خواست در سفر به سوئد کاروان تیمش را تنها بگذارد و از روی سکوها و درکنار خانواده اش که آنها نیز با پروازی اختصاصی به سوئد سفر کرده اند بازی را دنبال خواهد کرد.

6363