پدیده نروژی رکورد رائول و امباپه را شکست

پدیده نروژی رکورد رائول و امباپه را شکست

سایت رسمی فوتبالی - ارلینگ هالاند مهاجم 19 ساله نروژی سالزبورگ یکی از پدیده های فصل فوتبال اروپاست. این بازیکن سه شنبه باز هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی گل زد و رکورد عجیبی را ثبت کرد. این بازیکن 19 ساله در چهار بازی فصلش در اروپا هفت گل زده و رکورد رائول و امباپه را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، بی دلیل نیست که رئال مادرید، منچستریونایتد و بارسلونا شرایط جذب هالاند را دنبال می کنند. این بازیکن یک سال پیش از مولده سوئد به سابزبورگ پیوست که خیلی زود توانست در لیگ اتریش نامش را سر زبان ها بیاندازد. این بازیکن در 11 بازی فصل خود در لیگ اتریش 12 گل زده و شش پاس گل داده است. او در اروپا هم در چهار بازی چمپیونزلیگ هفت گل زده : سه تا مقابل خنک، یکی مقابل لیورپول، دو تا بازی در بازی رفت مقابل ناپولی و یکی در بازی برگشت مقابل تیم ایتالیایی.

هالاند از 15 سالگی در رده های پایه فوتبال نروژ حضور دارد و روند خوبش باعث شده تا در لیست تیم بزرگسالان هم قرار بگیرد و اولین بازی ملی خود را داشته باشد.

اخیرا شایعات زیادی در مورد تمایل تیم های بزرگ اروپا برای جذب هالاند مطرح شده و بعید به نظر می رسد که این بازیکن در آینده در سالزبورگ بماند.