هالند و زدن دو گل در چهار دقیقه برای تیم ملی نروژ

هالند و زدن دو گل در چهار دقیقه برای تیم ملی نروژ

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته ارلینگ هالند در بازی تیم ملی نروژ مقابل تیم ملی قبرس در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو 2024 عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، درخشش ارلینگ هالند در این بازی فقط مربوط به گلزنی او نبود چرا که هالند در این بازی علاوه بر گلزنی، پاس گل اول تیم ملی نروژ را هم داد. هالند در دقیقه 12 بازی به سولباکن پاس گل داد و این بازیکن موفق شد دروازه تیم ملی قبرس را باز کند.

ارلینگ هالند در دقیقه 56 بازی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم تیم ملی نروژ را وارد دروازه تیم ملی قبرس کند و از سوی دیگر در دقیقه 60 بازی هم روی پاس مارتین اودگارد دروازه تیم ملی قبرس را یک بار دیگر باز کرد. در حقیقت هالند در فاصله چهار دقیقه یعنی از دقیقه 56 تا دقیقه 60 موفق شد دو بار گلزنی کند و به این ترتیب پیروزی تیمش را قاطع کند.

البته قبرس در دقیقه 90 بازی توسط گریگوریس کاستانوس گلزنی کرد و به این ترتیب بازی را سه بر یک کرد اما در نهایت این نروژی ها بودند که هر سه امتیاز این بازی را به دست آوردند. هالند به همراه اودگارد در تلاش هستند تا تیم ملی نروژ را به رقابت های یورو 2024 برسانند.

1471