هالند توسط هواداران تیم ملی نروژ هو شد

هالند توسط هواداران تیم ملی نروژ هو شد

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که ارلینگ هالند در بازی نروژ و اسکاتلند در مرحله راهیابی به یورو گلزنی کرد، اما نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و به همین خاطر توسط هواداران هو شد.

به گزارش فوتبالی، هالند در منچسترسیتی فصل شگفت انگیزی داشت و همه جامهای ممکن را درو کرد اما به نظر می رسد که نتوانسته نظر مثبت هموطنانش را جلب کند.  ارلینگ در سیتی آمار گلزنی فوق العاده ای داشت و در اولین فصلش هر سه جام بزرگ را کسب کرد تا دورانی رویایی را در ورزشگاه اتحاد آغاز کند. 

هالند پیش از شروع تعطیلات به اردوی تیم ملی نروژ ملحق شده است. هالند شنبه در ترکیب تیم ملی نروژ در بازی راهیابی به یورو مقابل اسکاتلند قرار گرفت. بازیکن 22 ساله در این بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. هالند در دقیقه 84 از زمین خارج شد که در غیاب او، اسکاتلند در دقایق 87 و 89 گلزنی کرد و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

هواداران نروژ از عملکرد تیمشان راضی نبودند و به همین خاطر در پایان بازی هالند و دیگر بازیکنان نروژ را هو کردند. در حقیقت بعد از آن که هالند حاضر نشد تا به سمت هواداران برود و به جایش مستقیم به سوی اتوبوس رفت، توسط هواداران نروژی هو شد. 

هالند پس از وداع با جام جهانی نمی خواهد شانس حضور در یورو را از دست بدهد. نروژ 23 سال است که به یورو راه نیافته اما ستارگانی نظیر مهاجم منچسترسیتی و مارتین اودگارد همه تلاش خود را خواهند داشت تا طلسم شکنی کنند.

4125