هالند و ادامه دادن آمار فوق‌العاده گلزنی‌اش در تیم ملی نروژ

هالند و ادامه دادن آمار فوق‌العاده گلزنی‌اش در تیم ملی نروژ

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های مقدماتی یورو 2024، تیم ملی نروژ به مصاف تیم ملی گرجستان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ارلینگ هالند خوش درخشید و موفق شد برای نروژی ها گلزنی کند. هالند در دقیقه 25 بازی بود که دروازه تیم ملی گرجستان را باز کرد. گل دوم نروژی ها را در این دیدار مارتین اودگارد به ثمر رساند. اودگارد در دقیقه 33 بازی بود که موفق شد دروازه تیم ملی گرجستان را باز کند.

ارلینگ هالند با گلی که در این دیدار به ثمر رساند، اکنون به آمار 25 گل برای تیم ملی نروژ در 26 بازی رسیده است که یک آمار فوق العاده است. هالند اگر بتواند این آمار را ادامه دهد می تواند یکی از مدعی های تبدیل شدن به آقای گل تاریخ فوتبال ملی در آینده باشد.

تیم ملی نروژ در تلاش است تا در رقابت های یورو 2024 حضور پیدا کند اما در حال حاضر در مرحله مقدماتی رقبای قدرتمندی مثل تیم ملی اسپانیا و تیم ملی اسکاتلند بالاتر از آن ها قرار گرفته اند و باید دید که نروژی ها در نهایت می توانند خودشان را به جام ملت های اروپا برسانند یا خیر.

1470