واکنش سولشر به دیدار مخفیانه زیدان و پوگبا در دوبی

واکنش سولشر به دیدار مخفیانه زیدان و پوگبا در دوبی

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولشر سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد با بی تفاوتی خاصی درمورد عکس منتشره از دیدار پل پوگبا و زیدان در دوبی واکنش نشان داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، شب گذشته تصویری از دیدار مخفیانه پل پوگبا و زین الدین زیدان در سواحل دوبی منتشر شد که در جریان وقفه برگزاری بازیهای ملی گرفته شده بود. پوگبا که برای انجام تمرینات ریکاوری و درمانی به دوبی سفر کرده بود و زیدان هم برای شرکت در نشست تاثیرات هوش مصنوعی در ورزش دراین شهر حضور داشت. اما رسانه های بریتانیایی تصاویری را از دیدار این دو فرانسوی در دوبی منتشر کردند که حرف و حدیثهای زیادی را به همراه داشته؛ به ویژه بادرنظر داشتن اینکه رئال و زیدان درتابستان گذشته خواهان جذب پوگبا بودند و به نظر می رسد که به زودی دوباره برای خرید او دست به کار خواهند شد.

حالا و در آستانه بازی حساس یونایتد مقابل لیورپول (که پوگبا به دلیل مصدومیت در آن حضور نخواهد داشت) اوله گونار سولشر سرمربی یونایتد سعی کرده تا درکمال آرامش درمورد تصاویر منتشره صحبت کند و اهمیت خاصی به این قضیه ندهد. او درکنفرانس خبری اش دراین باره گفته:« عکس پوگبا با زیدان؟ مشکلی ندارد. من اصلا با این موضوع مشکلی ندارم »

سولشر درادامه صحبتهایش اعلام کرد که پوگبا مرتکب خیانتی نشده و گفت:« پوگبا تلاش می کندتا از درد رها شود. دائما از هرطرف ازاو انتقاد می شود.»

 

 

 6363