اصرار زیدان برای خرید پل پوگبا همچنان ادامه دارد

اصرار زیدان برای خرید پل پوگبا همچنان ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، همچنان در تلاش است که مدیران این تیم را برای خرید پل پوگبا متقاعد کند و به اضافه کردن این بازیکن به تیم خود اصرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، شرایط خوب در لالیگا و لیگ قهرمانان و همچنین درخشش فده والورده در ترکیب این تیم برنامه های زیدان برای پنجره نقل و انتقالات را تغییر نداده و او همچنان علاقه بسیاری به خرید پل پوگبا دارد. زیدان به هر قیمتی او را می خواهد و این بازیکن را قطعه گمشده پازل خود می داند و بر این باور است که باشگاه باید این خواسته که تنها درخواست او در هنگام بازگشت به باشگاه بوده را برآورده کند. تماس هایی بین این مربی و هافبک منچستریونایتد در طول فصل نیز ادامه داشته و زیدان این واقعیت که با او دوستی دارد را پنهان نکرده است. پوگبا که در ماه مهر در دوبی با زیدان ملاقات کرده نیز بارها علاقه خود را به وضوح نشان داده و به همین دلیل از تابستان منچستریونایتد را تحت فشار قرار داده و تا به امروز نیز به همین روند ادامه داده است. باشگاه حتی شک دارد که مصدومیت او واقعی باشد و این موضوع را با توجه به این که او تا به حال بیش از نیمی از فصل را در دوبی و میامی گذرانده، این موضوع را نیز اعلام کرده اند.

 شرایط او در یونایتد مشخص است و او می خواهد به رئال مادرید برود. قرارداد فعلی پوگبا با یونایتد تا سال 2021 است و او پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته است. اما مشکل اصلی برای هردوی آنها این است که رئال مادرید هنوز خرید این بازیکن را نپذیرفته است. مدیران برنابئو باور دارند که پوگبا بازیکن بزرگی است اما ابهاماتی درباره نحوه حضور او در تیم و با توجه به درخشش والورده دارند و نمی خواهند جلوی درخشش بازیکنان جوان مانند او و همچنین مارتین اودگارد که به زودی بازخواهد گشت را بگیرند. آنها معتقد هستند که این خرید حدود 120 میلیون یورو برای باشگاه هزینه دارد و نباید به اندازه هازارد برای او خرج کرد و همچنین دستمزد 16 میلیون یورو در فصل نیز یکی دیگر از معضلات باشگاه است. 

1070