ناامیدی سولشر از پوگبا و تمجید از جانشین او در تیم

ناامیدی سولشر از پوگبا و تمجید از جانشین او در تیم

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که آینده پل پوگبا در باشگاه منچستریونایتد با اما و اگرهای زیادی روبروست. او که در بازار تابستانی هم امیدهای زیادی داشت تا بتواند با ترک اولدترافورد به رئال مادرید منتقل شود، امید دارد تا در بازار زمستانی بتواند نهایتا این باشگاه انگلیسی راترک کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، چند روز پیش اعلام شد که پوگبا با مصدومیت جدیدی روبرو شده وبرای چهار هفته پیش رو از همراهی تیمش محروم خواهد بود. این خبر خیلی تلخی برای یونایتدی است که این روزها با افت زیادی روبروست و روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سرمی گذارد.

دراین میان، اوله گونار سولشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ ترجیح داده تا زیاد برروی مصدومیت پوگبا تمرکز نکند و شاید هم دلیل این موضوع، ناامیدی اش از ماندن پوگبا در رختکن یونایتد باشد. چرا که او هم مثل خیلی های دیگر می داند که این ستاره فرانسوی دیر یا زود اولدترافورد را ترک خواهد کرد. از همین رو سولشر در صحبتهایی به تمجید از جانشین پوگبا در تیمش پرداخته است. سولشر در صحبتهایی از عملکرد فرد تمجید کرده و یادآوری کرده که حالا نوبت اوست تا توانایی هایش را درترکیب اصلی یونایتد به نمایش بگذارد.

سولشر در صحبتهایی دراین رابطه گفته:« این بی معناست که درمورد کسی صحبت کنیم که برای مدت زیادی درتیم نخواهد بود. چون او به زمین نخواهد رفت و زمانی که به روزهای اوجش بازگردد به تیم کمک خواهد کرد. ما باید به جلو نگاه کنیم. فرد در طول این مدت جانشین پوگبا خواهد بود و این اتفاق خیلی خوبی برای ماست. هر دو برزیلی تیم، فرد و آندره آس بازیکنان مهمی برای ما هستند. آنها به بهترین نحو ممکن کارشان را انجام می دهند.»

لازم به ذکر است که چندی پیش پل پوگبا زمانی که تمرینات ریکاوری اش را در دوبی دنبال می کرد، با زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید دیدار کرد و این دیدار غیرمنتظره در دوبی بازار شایعات درمورد جدایی قریب الوقوع پوگبا از یونایتد و انتقالش به رئال را داغ تر کرد.

6363