سولشر: بدون شک پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند

سولشر: بدون شک پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند

سایت رسمی فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، مدعی شد که پل پوگبا بدون شک فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت و این خواسته خود او نیز هست. 

به گزارش فوتبالی، هافبک فرانسوی در طول تابستان یکی از اهداف اصلی رئال مادرید و یوونتوس بود و رئالی ها حتی او را بالاتر از کریستین اریکسن، بازیکن تاتنهام، به هدف اصلی خود در خط میانی تبدیل کرده بودند. با این حال با توجه به این که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر تنها 4 روز دیگر بسته می شود و با به بن بست خوردن مذاکرات با منچستریونایتد، مقامات رئال مادرید حالا در صدد هستند که فن ده بیک را برای فصل آینده به تیم خود اضافه کنند. سولشر در کنفرانس خبری خود و در پاسخ به سوالی درباره احتمال ادامه حضور پوگبا در بین بازیکنان منچستریونایتد گفت: " بله بدون شک. او در چند روز آینده به تمرینات باز می گردد. این فقط یک مصدومیت نیست بلکه او تنها درد دارد. بنابراین او مصدوم نیست. اما من نمی خواستم در بازی برابر میلان روی هیچ چیز ریسک کنم. "

پوگبا در دیدار روز شنبه شیاطین سرخ برابر میلان که با نتیجه 2 - 2 در وقت های معمول و با پیروزی 5 - 4 منچستریونایتد در ضربات پنالتی همراه بود نیز غایب بود و همین موضوع باعث شده بود که گمانه زنی هایی درباره انتقال این بازیکن در روزهای آخر نقل و انتقالات به رئال مادرید به گوش برسد. 

1070