پوگبا: بازی برای زیدان در رئال مادرید رویایی است!

پوگبا: بازی برای زیدان در رئال مادرید رویایی است!

سایت رسمی فوتبالی - پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، با رویایی خواندن حضور در رئال مادرید به شایعات پیرامون جدایی خود از اولدترافورد و حضور در اسپانیا دامن زد. 

به گزارش فوتبالی، بسیاری جدایی پوگبا در نیم فصل اول را با توجه به مشکلاتی که با ژوزه مورینیو داشت، بسیار محتمل می دانستند. اما پس از اخراج مورینیو و حضور سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ شرایط برای هافبک فرانسوی تغییر کرد. یونایتد توانست شرایط خود را در لیگ تغییر دهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. هافبک فرانسوی امروز در کنفرانس خبری خود در تیم ملی گفت: " همانطور که همیشه گفتم حضور در رئال مادرید برای هر کسی رویایی است. این تیم یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست. زین الدین زیدان نیز مربی این تیم است و بازی در چنین تیمی برای هرکس که فوتبال را دوست دارد، یک رویا است. در حال حاضر من در منچستر هستم. ما نمی دانیم که در آینده چه پیش رو داریم. من در منچستر هستم و خوشحالم. "

زیدان اخیر و پس از جدایی 10 ماه از رئال مادرید بار دیگر به عنوان مربی این تیم انتخاب شد. پوگبا حالا هموطن خود را تحسین کرده و این اتفاق ممکن است مادریدی ها را برای جذب ستاره منچستریونایتد وسوسه کند. انتظار می رود که رئال مادرید پس از فصل ناامید کننده ای که پشت سر گذاشت خریدهای بزرگی در تابستان داشته باشد و نام های بزرگ بسیاری در روزهای اخیر در رسانه ها مطرح شده است. 

1070