لو: از ماه ها پیش به ترشتگن قول بازی کردن داده بودیم

لو: از ماه ها پیش به ترشتگن قول بازی کردن داده بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- یواخیم لو سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان بار دیگر به قصد میانجی گری میان دو دروازه بان تیمش وارد عمل شده و در مورد جروبحث های اخیر و رسانه ای مانوئل نویر و مارک آندره ترشتگن اظهار نظر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،سرمربی تیم ملی آلمان درمورد جروبحثهای اخیر رسانه ای دو دروازه بان ژرمنها گفته:« ارتباط نویر و ترشتگن خوب است؛ این طبیعی است که هردویشان دوست داشته باشند که دروازه بان اصلی تیم باشند.» 

این دودروازه بان حالا به اردوی تیم ملی کشورشان برای دیدار دوستانه با آرژآنتین و سپس مصاف با استوری که یکشنبه آینده برگزار خواهد شد دعوت شده اند. لو دراین رابطه گفته:« ما به صورت داخلی و در اردوی تیم هیچ مشکلی بین دروازه بانانمان نداریم.در ماه ژوئن ما به مارک آندره ترشتگن قول داده بودیم که در چندین بازی از او استفاده خواهیم کرد ولی در آن زمان او مصدوم بودو حالا در ماه سپتامبر هستیم و باید مقابل آرژآنتین بازی کنیم.»

لو ادامه داد:« ارتباط میان ترشتگن و نویر خوب است. طبیعی  است که هردویشان دوست دارند در ترکیب اصلی باشند . ترشتگن به عنوان یک دروازه بان پیشرفتهای زیادی داشته است. »

6363