میانجیگری به سبک لوو: فرصت بازی به ترشتگن هم خواهد رسید

میانجیگری به سبک لوو: فرصت بازی به ترشتگن هم خواهد رسید

سایت رسمی فوتبالی- یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان ترجیح داده تا در جنجالی که اخیرا میان مانوئل نویر و مارک آندره ترشتگن دودروازه بان تیم ملی آلمان پیش آمده مداخله کند و دراین باره اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر بحث داغی میان این دو دروازه بان برسر حضور درترکیب اصلی ژرمنها مطرح شده و خیلی ها از یواخیم لوو به خاطر بازی دادن به مانوئل نویر در روزهایی که دچار افت شده انتقاد کرده اند و معتقدند که باید در برخی از دیدارها، لو ترشتگن را در درون دروازه تیمش قرار دهد. این درحالی است که به رغم مصدومیت شدید نویر در سالهای اخیر و افت چشمگیر او در این بازه زمانی، لو همواره او را به عنوان دروازه بان اصلی تیمش برمی گزیند و ترشتگن که سابقه 22 بازی ملی را برای ژرمن ها دارد همیشه انتخاب دوم لو است.

حالا یواخیم لو در صحبتهایی اعلام کرده که کار برای او در راستای انتخاب دروازه بان اصلی تیم ملی کار سختی است. او در گفتگو با بیلد گفته:« همه ما باید خوشحال باشیم که دو دروازه بان تراز اول داریم. کوین ترپ و برند لنو هم این توانایی را دارند که نمایش های فوق العاده ای به اجرا بگذارند. کاملا روشن است که تک تک این دروازه بانان پرانگیزه هستند و دوست دارند بازی کنند و ما این شرایط را در تیم ملی نیاز داریم. من و آندریاس کوپکه قول می دهیم که به تراشتگن هم فرصت بازی کردن خواهد رسید. ما کاملا ناامیدی او را درک می کنیم ولی فقط یک دروازه بان می تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد. ما می خواستیم در ماه ژوئن به ترشتگن فرصت بازی کردن بدهیم ولی متاسفانه او در آن زمان مصدوم شد و نویر هم اخیرا بازیهای خیلی خوبی برای آلمان انجام داده و کاپیتان تیم ماست.»

تیم ملی آلمان بعد ازناکامی در جام جهانی 2018 در پروسه بازسازی قرار دارد. در این میان یواخیم لو از حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان برخوردار است و این درحالی است که آنها در لیگ ملتهای اروپا هم نتوانستند نمایش خوبی را ارائه دهند.

 6363