با کشمکشهای موجود با ترشتگن؛ نویر در فکر خداحافظی از تیم ملی آلمان

با کشمکشهای موجود با ترشتگن؛ نویر در فکر خداحافظی از تیم ملی آلمان

سایت رسمی فوتبالی- این روزها بحث ها وابهامات فراوانی درمورد پست دروازه بانی تیم ملی آلمان مطرح است و مانوئل نویر و مارک آندره ترشتگن پیغامهای نه چندان خوشایند ودلنشینی برای یکدیگر ارسال می کنند. 

به گزارش فوتبالی، در این میان روزنامه اشپورت بیلد در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مانوئل نویر ممکن است به زودی از تیم ملی آلمان خداحافظی کند. گویا او درنظر دارد تا در سال 2020 کفشهایش را درعرصه ملی آویزان کند و تصمیمش این است که بعد از حضور در رقابتهای یورو2020 از فوتبال ملی خداحافظی کند. بدین ترتیب او می خواهد تا در سن 34 سالگی از تیم یواخیم لو کنار برود و مشخص نیست که آیا در همان زمان با فوتبال باشگاهی هم خداحافظی خواهد کرد و یا اینکه فوتبالش را فقط در عرصه باشگاهی دنبال خواهد نمود.

بعد از جام جهانی 2018 روسیه بود که نویر سرنخهایی درمورد آینده اش مطرح کرد:« نمی دانم که آیا در جام جهانی 2022 حضور خواهم داشت یا نه؛ چون فاکتورهای زیادی هست که باید همه را مدنظر داشته باشم. باید ببینم که شرایط بدنم به چه ترتیب خواهد بود ودر آن سن و سال قوای بدنم چطور خواهد بود.»

در روزهای اخیر، مارک آندره ترشتگن دروازه بان اسپانیایی بارسلونا در صحبتهایی از نیمکت نشینی های مداومش درتیم ملی آلمان گله کرده بود و مانوئل نویر هم در صحبتهایی پاسخگوی او شده بود. او در پاسخ به گلایه های ترشتگن گفته بود:« مهمترین نکته موفقیت و شرایط خوب تیم است» ترشتگن هم در پاسخ به این صحبتها گفته بود:« صحبتهای نویر اصلا عادلانه نیست» و از آن زمان بحثها برسر دروازه بان اصلی ژرمنها داغ تر از همیشه دنبال می شود؛ عده ای از هواداران موافق ادامه حضور نویر در درون دروازه تیم ملی آلمان ها هستند و برخی دیگر معتقدند که ترشتگن باید در ترکیب یازده نفره تیم لو قرار بگیرد.

6363