ابراز خوشحالی یواخیم لوو از حضور آلمان در گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

ابراز خوشحالی یواخیم لوو از حضور آلمان در گروه مرگ یورو ۲۰۲۰

پایگاه خبری فوتبالی - یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، شکی ندارد که گروه F این رقابت ها با وجود تیمش، فرانسه و پرتغال گروه مرگ خواهد بود اما به طرز شگفت انگیزی از حضور در این گروه خوشحال است.
به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد لوو از این که شانس بازی برابر دو تیم قدرتمند فرانسه و پرتغال و همچنین یکی از تیم‌های صعود کننده از پلی آف شامل ایسلند، رومانی، بلغارستان و مجارستان را دارد، خوشحال است. این مربی پس از قرعه کشی به خبرنگاران گفت: " اول از همه احساس شعف می کنم چون این‌ها بازی‌ های مهم و جذابی برابر فرانسه و پرتغال هستند. ما باید برابر قهرمان جهان و قهرمان یورو به میدان برویم. فکر می کنم بازیکنان نیز بی صبرانه منتظر انجام این بازی ها هستند. البته که این گروه، گروه مرگ است و هر تیمی که در آن حضور دارد باید نهایت تلاش خود را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها انجام دهد. اما من فکر می کنم این مسابقات در واقع فستیوال فوتبال است. همچنین ما در آلمان بازی می کنیم و من بی صبرانه منتظر انجام این کار هستم. "
فرانسه تصمیم دارد پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، سلطه خود بر فوتبال جهان را با پیروزی در این رقابت ها نشان دهد. از سوی دیگر آلمان نیز می خواهد حذف ناراحت کننده خود در رقابت های جام جهانی را جبران کند. پرتغال نیز مدافع عنوان قهرمانی است.

۱۰۷۰