رسمی: تمدید قرارداد یواخیم لو با تیم ملی آلمان

رسمی: تمدید قرارداد یواخیم لو با تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، این مربی 56 ساله از سال 2006 مسئولیت تیم ملی آلمان را به عهده دارد و با این تیم، فاتح جام جهانی 2014 شد. آلمان ها در پنج تورنمنت مهم گذشته تا مراحل نیمه نهایی صعود کردند و تحت هدایت یوآخیم لو در 141 بازی، به 94 برد دست یافتند.

قرارداد قبلی یوآخیم لو تا جام جهانی 2018 روسیه بود. او با قرارداد جدیدش، هدایت این تیم را در جام ملت های اروپا 2020 نیز به عهده خواهد داشت.

رینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: «ما اهداف مشترکی داریم. می خواهیم از عنوان قهرمانی جهان در جام جهانی روسیه دفاع کنیم و در جام ملت های اروپا 2020 به قهرمانی دست یابیم.»

یواخیم لو پس از تمدید قرارداد خود گفت: «از این که قراردادم را تمدید کردم، خوشحالم. این اتفاق نشانه اعتماد کامل دوطرفه است.

همه ما به این ترتیب می‌خواهیم در جام جهانی روسیه، موفقیت قهرمانی برزیل را با قهرمانی تایید کنیم. برای من بسیار باعث افتخار است که تیم و بازیکنان را تا آن حد آماده کنم که در بالاترین سطح برای قهرمانی رقابت کنند.»

یوآخیم لو چندی پیش گفته بود که هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است. با این حال وی تایید کرد که مذاکراتی با فدراسیون فوتبال آلمان قبل از جام جهانی 2018 انجام خواهد شد. او در آن سخنان، احتمال جدایی از تیم آلمان و بازگشت به یک باشگاه خارجی را رد نکرد؛ البته به حضور در بوندس لیگا نیز علاقه ای نشان نداد.