نویر و تکذیب اختلافات: من و ترشتگن ارتباط خوبی با هم داریم

نویر و تکذیب اختلافات: من و ترشتگن ارتباط خوبی با هم داریم

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ها و ماه های اخیر مانوئل نویر و مارک آندره ترشتگن دو دروازه بان تیم ملی آلمان در مصاحبه هایی حسابی از شرمندگی هم درآمدند و همدیگر را طعنه و کنایه باران کردند. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، اما حالا مانوئل نویر وجود هرگونه اختلاف با ترشتگن را تکذیب کرده و تاکید کرده که ارتباط خوبی با دروازه بان آلمانی بارسا دارد. نویر درعین حال انتشار اخباری مبنی بر تصمیمش برای خداحافظی قریب الوقوع از دنیای فوتبال را تکذیب کرده است.

درشرایطی که در ماه ها و سالهای اخیر مانوئل نویر همواره انتخاب اول یواخیم لو دردرون دروازه آلمان بوده، اما نمایش فوق العاده و قابل قبول ترشتگن درترکیب بارسا باعث شده تا خیلی کارشناسان او را گزینه ایده آل تری نسبت به نویر برای حضور در دروازه ژرمنها بدانند. یواخیم لو هم اخیرا چند باری اعلام کرد که فرصت بازی کردن به ترشتگن خواهد داد و در بازی دوستانه با آرژآنتین او را در درون دروازه تیمش قرار داد. 

حالا نویر در صحبتهایی وجود هرگونه اختلاف و دلخوری میان خودش و ترشتگن را تکذیب کرده است. او دراین رابطه گفته:«امیدوارم که ارتباط ما را از نزدیک و با دقت تماشا کرده باشید. من و ترشتگن ارتباط خوبی با هم داریم.» نویر که در آستانه دیدار آلمان مقابل استونی از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو2020 با خبرنگاران صحبت می کرد در ادامه گفت:« ترشتگن عملکرد خیلی خوبی مقابل آرژانتین داشت. ما دروازه بانان خوبی درتیم ملی داریم؛ با حضور ترشتگن، برند لنو و کوین تراپ. هرگز هیچ بحث و جنجالی بین ما نبوده. »

اخیرا برخی رسانه های خبری اعلام کرده بودند که نویر قصد دارد تا بعد از اتمام رقابتهای یورو2020 از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما خود او حالا این صحبتها را تکذیب کرده و گفته:« قطعا هیچ چیزی برای اعلام کردن نیست. من حالم خوب است. حس آمادگی دارم و عملکرد خوبی هم دارم و در حال فکر کردن به خداحافظی از دنیای فوتبال نیستم.»

6363