هشدار فن درسار به دخیا: دروازه بانان دیگری هستند که می توانند جایت را بگیرند

هشدار فن درسار به دخیا: دروازه بانان دیگری هستند که می توانند جایت را بگیرند

سایت رسمی فوتبالی- داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی دنیای فوتبال هنوز قراردادش را با منچستریونایتد تمدید نکرده و منتظر پیشنهادی برای افزایش رقم دستمزدش دراین تیم است.  البته بعید به نظر می رسد که او قصد انتقال به تیم دیگری را داشته باشد و مشتری خاصی هم برای او در بازار وجود ندارد؛ چرا که اکثر تیمهای بزرگ فوتبال اروپا، در پست دروازه بانی، تیمشان را تقویت کرده اند.

به گزارش فوتبالی، بدین ترتیب روند مذاکرات برای تمدید قرارداد دخیا همچنان متوقف و مسکوت است و او سال آینده ممکن است بازیکن آزاد شود. دراین میان تعدادی از اسطوره های باشگاه یونایتد حسابی نگران هستند و ادوین فن درسار دروازه بان سابق یونایتد از دخیا خواسته که همین حالا درمورد آینده اش تصمیم گیری کند. فن در سار درگفتگو با رسانه های انگلیسی گفته:« باید زمانی برسد که د خیا درمورد آینده اش تصمیم گیری کند. مدت زمان زیادی گذشته و پاسخ فقط یک کلمه است: بله یا نه؛ اما من جزو مدیران یونایتد نیستم.»

البته فن درسار تمایل زیادی دارد تا دخیا را در اولدترافورد ببیند ولی درعین حال براین باور است که اگر این دروازه بان اسپانیایی درنهایت تصمیم به ترک یونایتد بگیرد هم به خوبی می توان جای او را پر کرد و معتقد است که این گونه نیست که کسی نتواندجای دخیا را پر کند و دروازه بانان زیادی هستند که می توانند به جای او در درون دروازه شیاطین سرخ قرار بگیرند:« دروازه بانان دیگری هستند که می توانند جای دخیا درترکیب یونایتد را پر کنند. البته دروازه بانان محدودی در لیگ برتر هستند که به فکر تغییر تیم باشند.»

او درعین حال با یادآوری خاطرات گذشته گفت:« زمانی که من به یونایتد پیوستم 34 سال داشتم و به همین خاطر می توانم بگویم که فرصتها و گزینه های زیادی پیش روی یونایتد است. »البته خود فن درسار هم به خوبی می داند که دخیا دروازه بانی حرفه ای است که هرزمان که یونایتد به او نیاز داشته، توانایی هایش را به اثبات رسانده:« دخیا مدتها در سطحی واقعا بالا بود و در برخی لحظات خاص این را متوجه می شوی. او دروازه بان بزرگی است.»

این دروازه بان اسبق هلندی درمورد سبک بازی تیم اوله گونار سولشر به این نکته اشاره کرد که یونایتدی ها نمی دانند که چطور باید سطح خوبشان را حفظ کنند:« آنها شروع فوق العاده ای مقابل چلسی داشتند ولی نتوانستند به کسب نتایج مطلوبی که مدنظر باشگاه، بازیکنان و هواداران است ادامه دهند. یونایتد باید دائما به جلو نگاه کند. »

6363