دردسر تازه خامس در روزهای شیرین: مصدومیت سه هفته ای!

دردسر تازه خامس در روزهای شیرین: مصدومیت سه هفته ای!

سایت رسمی فوتبالی- باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی روی وب سایتش از مصدومیت خامس رودریگز ستاره کلمبیایی این تیم خبر داد.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که خامس رودریگز در پایان فصل گذشته و با اتمام قرارداد قرضی اش در بایرن مونیخ، به مادرید بازگشته بود ودر شرایطی که گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال پیوستنش به تیم دیگری به گوش می رسید، در رئال ماند و با تعهد و تلاش فراوان، توانست دل زیدان را به دست آورده ودر دو هفته ابتدایی لالیگا، فرصت حضور درترکیب تیم مادریدی را پیدا کرد.

در این میان و درشرایطی که به نظر می رسید که روزها بروفق مراد این ستاره کلمبیایی پیش می رود و او امیدوار بود تا بتواند با نرم کردن دل زیدان جایگاهش درترکیب اصلی رئال را قطعی کند، مصدومیتی سه هفته ای، بدترین اتفاقی بود که می توانست برای خامس رخ بدهد. در بیانیه منتشره از سوی باشگاه مادریدی دراین باره می خوانیم:« بعد از تستهای به عمل آمده از سوی اعضای دپارتمان پزشکی رئال مادرید برروی بازیکنانمان، خامس رودریگز، مشخص شد که او دچار مصدومیتی عضلانی در ناحیه عضله ساق پای راستش شده است .»

خامس در دقیقه 57 بازی رئال مادرید مقابل وایادولید که روز شنبه برگزار شد، بااحساس درد زمین مسابقه را ترک کرد. او یکی از برترین ستاره های تیمش دراین بازی بود و چندین موقعیت گل خلق کرد. او نهمین بازیکن مصدوم رئال از زمان آغاز اردوی پیش فصل تابستانی است.

دپارتمان پزشکی رئال مادرید هنوز در مورد شدت مصدومیت خامس گزارشی منتشر نکرده ولی احتمال می رود که او شانس حضور در بازی تیمش مقابل ویارئال در روزاول سپتامبر را از دست خواهد داد و در عین حال قادر به همراهی تیم ملی کشورش در بازیهای دوستانه مقابل برزیل و ونزوئلا نیز نخواهد بود

 6363