خامس رودریگز: بازگشت به برنابئو حس بی نظیری بود

خامس رودریگز: بازگشت به برنابئو حس بی نظیری بود

سایت رسمی فوتبالی- خامس رودریگز شبه شب بعد از 832 روز مجددا پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و برای این تیم به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که این ستاره کلمبیایی (قبل از بازی امشب) برای رئال مادرید به میدان رفته بود، به روز21 ماه می سال 2017 برمی گشت. شنبه شب و  در جریان دیدار رئال مادرید مقابل وایادولید، خامس در ترکیب اصلی تیم زیدان قرار داشت و به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در برنابئو قرار گرفت. او تنها 55 دقیقه برای رئال بازی کرد و به دلیل مشکلات فیزیکی زمین مسابقه را ترک کرد.

در جریان این بازی خامس چندین موقعیت خوب گلزنی داشت و البته نتوانست هیچ کدام از آنها راتبدیل به گل کند. در پایان این مسابقه خامس رودریگز با بهره گیری از شبکه های اجتماعی رضایتش را از دوباره به تن کردن پیراهن رئال مادرید ابراز کرد و از اینکه فرصت دوباره ای برایش فراهم شده تا در برنابئو بازی کند، خوشحالی اش را نشان داد:« بعد از مدتی طولانی، به برنابئو بازگشته ام. این حسبی بی نظیر است. از هواداران به خاطر محبتشان ممنونم و ما به تلاش ادامه خواهیم داد تا بهتر شویم.»

این پیغامی بود که خامس بعد از اتمام بازی شنبه شب در توئیترش نوشت و بدین ترتیب خیلی بعید به نظر می رسد که شاهد جدایی خامس از تیم مادریدی در بازار تابستانی باشیم و بازی مقابل وایادولید آخرین بازی اوبا پیراهن تیم مادریدی بوده باشد.

6363