رئال مادرید 1-0 رئال وایادولید؛ هدیه سه امتیازی وینیسیوس به زیدان

رئال مادرید 1-0 رئال وایادولید؛ هدیه سه امتیازی وینیسیوس به زیدان

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با تک گل وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی خود توانست سه امتیاز ارزشمند را در مقابل رئال وایادولید کسب کند و با یک بازی کمتر در رتبه سوم لیگ اسپانیا جای بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در اولین بازی خانگی فصل خود همچنان در ورزشگاه دی استفانو بازی کرد چرا که تعمیرات در ورزشگاه برنابئو باعث شده تا بازیهای خانگی خود را در زمین تیم دوم خود برگزار کند. رئال مادرید در نیمه اول بازی با وایادولید چند فرصت طلایی داشت اما لوکا یوویچ مهاجم صرب این فرصت ها را از دست داد 

رئال مادرید در نیمه دوم با حضور وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی خود به مراتب بهتر بازی کرد. این بازیکن روی اشتباه بازیکنان وایادولید در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد که با یک ضربه دقیق و تماشایی دروازه حریف را باز کرد و سه امتیاز ارزشمند را نصیب رئال مادرید کرد.

رئال مادرید فعلا از سه بازی آغازین فصل خود دو برد و یک تساوی کسب کرده است که البته بازی این تیم و ختافه به تعویق افتاده و با تاخیر برگزار خواهد شد. رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی انگیزه بالایی برای کسب جام دارد و می خواهد پس از دوازه سال برای دو فصل پیاپی جام قهرمانی لیگ اسپانیا را از آن خود کند.

4125