رئال وایادولید 0-1 رئال مادرید؛ زیدان بیخ گوش سیمئونه

رئال وایادولید 0-1 رئال مادرید؛ زیدان بیخ گوش سیمئونه

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید که تا دو هفته پیش هشت امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله داشت حالا فقط سه امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با ضربه سر کاسمیرو در مقابل وایادولید پیروزی بسیار ارزشمندی را کسب کرد  و حالا تیم زیدان فقط سه امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد البته با یک بازی بیشتر. به نظر می رسد که تقابل رئال و اتلتیکو در روز هفدهم اسفند در دور برگشت لالیگا به نوعی می تواند قهرمان این فصل لالیگا را مشخص کند. اگر رئال برنده شود می تواند به دفاع از قهرمانی خود کمک کند در حالی که اگر اتلتیکو به پیروزی برسد بار خود را به سمت قهرمانی بعد از هفت سال خواهد بست. لغزش های اتلتیکو با توجه به غایبان و مصدومانشان در هفته های اخیر به شدت کار دست سیمئونه داده است. از سویی بازی با کادیز هم برای بارسلونا کلیدی است. کاتالان ها اگر می خواهند که در رقابت برای لالیگا زنده بمانند باید هر سه امتیاز بازی را با اطمینان و آرامش کسب کنند.

رئال مادرید به خاطر مصدومان پرشمار خود با مشکلات زیادی به بازی مقابل وایادولید رسیده بود به شکلی که به جز یازده بازیکن درون زمین فقط ایسکو از تیم بزرگسالان روی نیمکت بود و بقیه تعویضی های رئال را بازیکنان جوان آکادمی تشکیل می دادند!

4125