سوژه روز: جنگجویی به نام جهانبخش

سوژه روز: جنگجویی به نام جهانبخش

وبسایت رسمی فوتبالی – مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش به آینده او در برایتون امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تمام طرفداران جهانبخش امیدوار بودند او در دومین فصل حضورش در لیگ جزیره، بتواند خودی نشان دهد و درخشش در فوتبال هلند را تکرار کند اما در این سه هفته‌ای که از لیگ برتر انگلیس گذشته، علیرضا نه تنها یک ثانیه هم به میدان نرفته بلکه جایی روی نیمکت ذخیره‌های تیمش هم نداشته و سکونشین بوده.

این وسط رسانه‌های هلندی دوباره خبر بازگشت احتمالی این بازیکن به لیگ هلند را منتشر کرده و از آیندهوون به عنوان مشتری جدید این بازیکن نام برده‌اند با این همه مدیر برنامه‌های او به مانند گذشته، جدایی علیرضا از برایتون را تکذیب می‌کند.

امیر هاشمی‌مقدم به سایت فوتبالی می‌گوید:" تنها آیندهوون مشتری علیرضا نیست و او از اسپانیا و فرانسه هم پیشنهاد دارد اما علیرضا از شرایط برایتون راضی است. او یک جنگجوی واقعی است و دیروز که پیش او بودم، روی این موضوع تاکید داشت که می خواهد بجنگد تا حقش را بگیرد و به ترکیب تیمش برسد"

هاشمی مقدم در پاسخ به این سوال که جهانبخش چه زمانی به ترکیب برایتون می‌رسد، این جواب را می دهد:" سرمربی برایتون جدیدا مصاحبه کرده و گفته علیرضا بازیکن مهمی است و به او موقعیت خواهیم داد. خود من بیش از هر شخص دیگری منتظر دیدن علیرضا در زمین هستم اما شرایط فعلی او را باید با دوران حضورش در نایمخن مقایسه کرد. زمانی که او در تیم جا افتاده بود، سرمربی تیم عوض شده بود و پاستور به عنوان سرمربی جدید نایمخن، یکروز به من و علیرضا گفت که ممکن است 5-6 هفته به او بازی ندهد تا او با سیستم جدید تیم آشنا شود. هر مربی‌ای سیستم مورد نظرش را دارد و بازیکن باید با این سیستم جدید هماهنگ شود. من هنوز هم روی حرفم هستم که علیرضا فصل خوبی را در برایتون پشت سر خواهد گذاشت "

1984