مدیر برنامه‌های جهانبخش: علیرضا از برایتون جدا نمی‌شود

مدیر برنامه‌های جهانبخش: علیرضا از برایتون جدا نمی‌شود

وبسایت رسمی فوتبالی  – مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش درباره شایعه تکراری بازگشت این بازیکن به لیگ هلند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه طبق ادعای یک خبرنگار هلندی، جهانبخش و مدیر برنامه‌هایش مشغول مذاکره با باشگاه آلکمار – تیم سابق علیرضا – هستند تا او به صورت قرضی به این تیم برگردد و فوتبالش را در هلند ادامه دهد.

امیر هاشمی‌مقدم مدیر برنامه های جهانبخش درباره این شایعه به سایت فوتبالی می‌گوید:" علیرضا از تعطیلات کوتاه مدت تمرینات برایتون استفاده کرد و به هلند آمد تا به دوستانش سر بزند. او دوباره به انگلیس برگشته و امروز هم در تمرینات برایتون حاضر خواهد شد. من برای چندمین بار باید بگویم که او هیچ برنامه‌ای برای جدایی از برایتون ندارد و می خواهد در این تیم عملکرد درخشانش در آلکمار را تکرار کند"

هاشمی مقدم ضمن تکذیب پیشنهاد آلکمار به جهانبخش، صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد:" علیرضا از باشگاههای مختلفی پیشنهاد دارد اما او حتی یک ثانیه هم به این پیشنهادات فکر نکرده چرا که تمام تمرکزش را روی موفقیت در برایتون گذاشته است"

آخرین سوال ما از مدیر برنامه های جهانبخش درباره پیشنهادهای علیرضا بود که البته هاشمی‌مقدم اسمی از تیمهای مربوطه نبرد:" اسم این باشگاه‌ها را نمی‌توانم بگویم چون این مساله، چیزی است بین من و باشگاههایی که با من تماس گرفتند و قرار نیست که اسامی آنها رسانه‌ای شود" 

1984