آژاکس هنوز با جهانبخش تماس نگرفته است

آژاکس هنوز با جهانبخش تماس نگرفته است

 مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش گفت: هنوز درباره انتقال علیرضا با من تماسی نگرفته اند اما اگر این پیشنهاد جدی شود روی آن فکر می کنیم.

امیر هاشمی مقدم در گفت وگو با کاپ، درباره شایعه قرار گرفتن علیرضا جهانبخش در لیست خرید تیم آژاکس آمستردام اظهار داشت: تیم آژاکس مدتی است به دنبال پیدا کردن یک گوش چپ هست تا در کنار امین یونس حضور داشته باشد اما هفته گذشته مشخص شد که القاضی بازیکن سمت راست شان از این تیم خواهد رفت و فقط ترائوره باقی می ماند به همین دلیل آنها در حال حاضر یک بازیکن گوش راست هم می خواهند. از قرار گرفتن نام علیرضا جهانبخش در لیست آژاکس اصلا تعجب نمی کنم چرا که او یکی از بهترین گوش راست های هلند و فوتبال اروپاست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با او تماسی گرفته شده است یا اینکه امکان مذاکره مستقیم دو باشگاه آژاکس و آلکمار وجود دارد یا خیر تصریح  کرد: البته باید بگویم هنوز در این رابطه با من تماسی گرفته نشده است و چیزی در این مورد نمی دانم. درباره اینکه خود باشگاه آژاکس هم در مکاتبه ای با باشگاه آلکمار در این رابطه انجام داده باشد باید بگویم امکان این مساله وجود دارد اما هم اکنون کل تیم آلکمار در اسپانیا به سر می برند و بعید می دانم چنین اتفاقی رخ داه باشد. اما شاید در این باره ایمیلی ردوبدل شده باشد که قطعا اگر این طور باشد من را هم در جریان خواهند گذاشت و بلافاصله خبر می دهند. 

مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش درباره احتمال جدایی این بازیکن در صورت جدی شدن پیشنهاد آژاکس بیان داشت: ابتدا باید بگویم که علیرضا در آلکمار خوشحال است. او شرایط بسیار خوبی دارد و در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رود. تیم آلکمار کمی شبیه به آژاکس بازی می کند اما ما نمی توانیم درباره اگرها صحبت کنیم بستگی دارد در آینده چه اتفاقی رخ دهد. اگر پیشنهاد آژاکس جدی شود روی آن فکر می کنیم اما از الان نمی توانیم بگوییم که جواب علیرضا بله است یا خیر. 

وی در ادامه افزود: شخصیت علیرضا جهانبخش طوری است که به خاطر پول باشگاه عوض نمی کند. مهم ترین اصل برای او و ما این است که بتواند بازی کند گرچه هیچ گارانتی وجود ندارد و خود بازیکن باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کند. شکی نیست که حضور در آژاکس یک قدم بسیار بزرگ برای علیرضا خواهد بود. ما صبر می کنیم و اگر پیشنهاد آنها رسمی به دستمان رسید بر روی آن فکر می کنیم. 

مدیر برنامه های جهانبخش درباره رقم آزادی این بازیکن خاطرنشان کرد: مشخص نیست که دقیقا مبلغ آزادی جهانبخش چقدر خواهد بود. این مساله هم به ارزش فردی خود بازیکن برمی گردد و هم هزینه ای که باشگاه برای  او انجام داده است اما بدون شک رقم علیرضا بسیار بالاست و او بازیکن گرانی به حساب می آید چرا که جزو بهترین های هلند است. 

هاشمی مقدم در پایان درباره تیم تحت هدایتش یعنی تیم دوم نایمخن گفت: قرار بود از پنجشنبه تمرینات مان را شروع کنیم اما برنامه ما کمی دچار تغییر شد و انشاالله از دوشنبه تمرینات ما از سر گرفته می شود.