ادعای روزنامه صدا و سیما: مزدک ماهی 93 میلیون تومان از ایران اینترنشنال حقوق می گیرد

ادعای روزنامه صدا و سیما: مزدک ماهی 93 میلیون تومان از ایران اینترنشنال حقوق می گیرد

وبسایت رسمی فوتبالی – دستمزد مزدک میرزایی در شبکه مورد حمایت عربستان سعودی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، مزدک میرزایی به خاطر رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت به انگلیس و حضور در شبکه فارسی زبان اینترنشنال – که به عنوان شبکه مخالف دولت ایران شناخته می‌شود – یکی از چهره‌های خبرساز رسانه‌ها و فضای اجتماعی بوده است. اگر چه او هنوز در شبکه مربوطه جلوی دوربین قرار نگرفته اما روزنامه جام جم – ارگان رسمی سازمان صداوسیما – در شماره امروز خود به نکات جالبی درباره کارمند سابق صداوسیما اشاره کرده است.

به نوشته این روزنامه، مزدک طی سه سال گذشته دو قرارداد کاری خوب با سازمان داشته. او در سالهای گذشته مستندی 30 قسمتی درباره تاریخچه دربی ایران ساخته است و امسال هم قرارداد دیگری برای ساخت مستندی درباره تیم ملی در رقابتهای جام جهانی 2018 و جام ملتهای آسیا 2019 در امارات بسته که به عنوان تهیه کننده، با شبکه مستند سیما، برای گرفتن بودجه 182 میلیون تومانی به توافق رسیده است.» چند روز پیش مطلبی منتشر شد که در آن نشان می داد مزدک میرزایی 120 میلیون تومان از 182 میلیون تومان را دریافت کرده است اما برنامه ای نساخت. 

ضمیمه قاب کوچک روزنامه جام جم در بخش دیگری از این گزارش به دستمزد مزدک در ایران اینترنشنال اشاره کرده و نوشته است:« این شبکه برای کارکنان مطرح خود حقوقی معادل 75 هزار پوند در سال در نظر گرفته که اگر آن را به تومان تبدیل کنید به عدد قابل توجه 93 میلیون تومان در ماه می‌رسید! این در حالیست که شبکه هایی مثل بی بی سی فارسی دستمزدی به مراتب پایین تر به نیروهایش می پردازد. بی بی سی عقیده دارد که با استخدام افراد به آنها اعتبار می دهد.خود میرزایی سال قبل در مصاحبه‌ای از وضعیت درآمدش گلایه كرده بود: «در مورد دستمزدم همین را بگویم كه هنوز خودروی پژو ۲۰۶ سوار می‌شوم. به نظرم همین كفایت می‌كند كه مشخص شود وضعیت ما به چه صورت است.»