رونمایی از صدای مزدک میرزایی در شبکه ماهواره ای!/ مزدک در لندن هم فوتبال گزارش می کند؟

رونمایی از صدای مزدک میرزایی در شبکه ماهواره ای!/ مزدک در لندن هم فوتبال گزارش می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مجری و گزارشگر سابق تلویزیون بالاخره مقصدش را مشخص کرد. 

به گزارش فوتبالی، مزدک میرزایی از این به بعد در شبکه‌ ماهواره ای فعالیت می‌کند که جزو مخالفان ایران است و البته مواضع این شبکه در چند وقت اخیر همین را نشان داده است. 

اواخر تیرماه بود که خبر مهاجرت مزدک میرزایی تبدیل به تیتر یک اکثر رسانه‌ها شد. مجری و گزارشگر آرام و بدون حاشیه، در سکوت خبری از ایران رفت تا تلویزیون یکی از نیروهای خوب و باکیفیتش را از دست بدهد. در همان روزها این شایعه مطرح شد که مزدک میرزایی قرار است در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال مشغول به کار شود. کار به جایی رسید که در کانال‌های تلگرامی و سایتهای خبری داخلی خبر دیده شدن مزدک در ساختمان شبکه مربوطه منتشر شد و در همان روزها یکی از کانال‌های تلگرامی پرمخاطب از جلسه مزدک با مدیران شبکه فارسی زبان در یکی از رستوران‌های شهر لندن خبر داد. البته بعدها مشخص شد که خبر درست است. تصویر مزدک میرزایی هم در لندن منتشر شده بود که در حال راه رفتن در یکی از خیابانها بود. 

طی 5 ماهی که از انتشار این خبر گذشته، مزدک میرزایی به خاطر مسائل مختلفی سوژه رسانه‌ها شده است. از گزارش روزنامه جام جم درباره حقوق ماهانه 93 میلیون تومانی او در انگلیس گرفته تا انتشار تصویری از او و همسرش در یکی از خیابان‌های لندن و این اواخر پخش تیزر یک برنامه ورزشی از شبکه ایران اینترنشنال که روی آن عبارت به زودی دیده می‌شد تا همه بگویند که این برنامه همان برنامه ای است که مزدک اجرای آن را به عهده خواهد داشت.

این وسط اخباری بر عدم توافق مزدک با شبکه مربوطه هم منتشر شد. چرا که مصاحبه این شبکه مخالف ایران با برانکو ایوانکوویچ، توسط مزدک میرزایی انجام نشد تا گمانه زنی هایی درباره عدم توافق میرزایی با این شبکه ماهواره ای منتشر شود. اینکه او محتوای لازم را برای تهیه برنامه های مدنظرش در اختیار ندارد و البته تفاوت نظر و اختلاف سلیقه ها مزدک را به سمت همکاری با شبکه های دیگر ماهواره ای در لندن سوق داده است. در همان زمان هم خبرهایی منتشر شد که مزدک با ایران اینترنشنال به توافق رسیده منتهی هنوز معلوم نیست برنامه او چه زمانی پخش خواهد شد. 

خبری که حالا مشخص شد صحت داشته و شبکه مخالف ایران در لابلای برنامه هایش و همچنین در صفحاتش در فضای مجازی با انتشار کلیپی که مزدک میرزایی از نمای پشت سر در حال بالا رفتن از پله های یک ورزشگاه در لندن است خبر داد که به زودی برنامه مزدک میرزایی روی آنتن این شبکه ماهواره ای می رود. در پایان این تیزر که امروز در کانالهای تلگرامی داخلی و صفحات اینستاگرامی پس از وصل شدن تدریجی اینترنت منتشر شد، مزدک میرزایی با همان لحن همیشگی اش می گوید: موقعیت و توی دروازه! در پایان میکروفون قدیمی گزارشگران فوتبال و صندلی های ورزشگاه و جمله "به زودی" نشان داده می شود که نشان می دهد برنامه او به زودی پخش خواهد شد. این خبر را زمانی باید جدی گرفت که میرزایی، 2 ساعت قبل در صفحه اینستاگرام خود، که به تازگی راه انداخته، کلیپ مربوطه را منتشر کرده و البته مثل دو پست دیگرش، بخش کامنت(نظرات) را بسته تا شاهد کامنتهایی که در صفحات شبکه اینترنشنال برعلیه او منتشر شده، نباشد. 

البته خبر دیگری که در این باره به گوش می رسد این است که قرار است مزدک میرزایی، بازیهای مهم لیگ برتر انگلیس و حتی دیگر بازیهای  لیگ های مهم اروپایی و جهانی را برای شبکه ماهواره ای، گزارش کند! باید دید چنین اتفاقی می افتد یا اینکه مزدک میرزایی به سبک دیگر برنامه سازها، برای این شبکه ماهواره ای، برنامه های تحلیلی می سازد.

زانیار دلیری- پایگاه خبری فوتبالی

7655