مزدک میرزایی، توییتر و اینستاگرام ندارد

مزدک میرزایی، توییتر و اینستاگرام ندارد

وبسایت رسمی فوتبالی –  مزدک میرزایی روزهای پرخبری را پشت سر می‎گذراند.

به گزارش فوتبالی، مزدک که در طول دوران کاری‌اش در صدا و سیما، چهره کاملا بدون حاشیه‌ای محسوب می‌شد، حالا و بعد از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرتش و البته شروع همکاری با شبکه ماهواره ای فارسی زبان اینترنشنال که مواضعی تند علیه دولت ایران دارد، تبدیل به شخصیتی جنجالی و خبرساز شده و کار به جایی رسیده که حتی تعدادی از کاربران صفحه توییتر شبکه مربوطه، در واکنش به پخش تیزر برنامه او، از این مجری و گزارشگر باسابقه انتقاد کردند.

این موضوع تنها دلیل خبرسازی میرزایی در روزها و هفته های گذشته نبوده و به تازگی پستهایی از قول صفحه منتسب به او در توییتر منتشر شده است. پستهایی که البته حال و هوای ورزشی دارد اما کنایه های اقتصادی و سیاسی در آن دیده شده است.

یکی از پستهای منتسب به مزدک میرزایی که شدیدا سر و صدا کرد و حتی سایتهای داخلی هم به آن پرداختند، انتقاد شدید او از محمدحسین میثاقی در واکنش به شایعه اجرای برنامه ای تحت عنوان مثبت نود با اجرای دستیار سابق عادل فردوسی پور بود.

این پستها در شرایطی منتشر شده که طبق اطلاعات سایت فوتبالی، مجری، گزارشگر و تهیه کننده سابق تلویزیون، هیچ صفحه ای در توییتر و اینستاگرام ندارد و اگر هم داشته است، بعید است در روزهایی که شدیدا در کانون توجه دارد و از هر حرکتش قطعا برداشتهای متفاوتی صورت خواهد گرفت، دست به انتشار چنین پستهایی بزند.

1984