خبر ویژه/ توافق مزدک میرزایی با ایران اینترنشنال روی هوا!

خبر ویژه/ توافق مزدک میرزایی با ایران اینترنشنال روی هوا!

پایگاه خبری فوتبالی – آیا مزدک میرزایی با شبکه فارسی زبان مخالف ایران همکاری نخواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، اواخر تیرماه بود که خبر مهاجرت مزدک میرزایی تبدیل به تیتر یک اکثر رسانه‌ها شد. مجری و گزارشگر آرام و بدون حاشیه که گویا از برخی رفتارها در سازمان صداوسیما گلایه‌مند بود، در سکوت خبری از ایران رفت تا تلویزیون یکی از نیروهای خوب و باکیفیتش را از دست بدهد.

در همان روزها این شایعه مطرح شد که مزدک میرزایی قرار است در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال مشغول به کار شود. سایت تابناک ورزشی اول مرداد درباره این شایعه نوشته:" اخبار زیادی در خصوص پیوستن مزدک میرزایی به این شبکه‌ مستقر در لندن منتشر شده بود اما حالا تایید رسمی این خبر هم یکی یکی می رسد. خبری که در ابتدا شایعه خوانده شده بود اما پس از چند ساعت رسما تایید شد. بعد از تایید این خبر توسط دوستان نزدیک مزدک و همکاران قدیمی اش، خود این گزارشگر کم حرف تلویزیون هم واکنشی در رد این اخبار نشان نداد تا اینکه محمد تقوی سرمربی پیشین تراکتورسازی تبریز و کارشناس شبکه‌ ایران اینترنشنال و (کارشناس سابق) بی بی سی فارسی که در لندن زندگی می کند، خبر پیوستن مزدک به شبکه‌ ایران اینترنشنال را علنی کرد. طبق اعلام تقوی، مزدک میرزایی حتی از ساختمان این شبکه هم دیدار داشته است."

کار به جایی رسید که اواسط مرداد وقتی تیزر برنامه جدید ورزشی شبکه مربوطه روی آنتن رفت، اکثر گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که قرار است مزدک میرزایی اجرای آن برنامه را به عهده داشته باشد. در این تیزر اشاره شده بود که یک چهره نام آشنا برنامه ورزشی را روی آنتن خواهد برد اما هنوز از این چهره نام آشنا رونمایی نکرده است. تصویری از مزدک میرزایی و همسرش هم در یکی از خیابانهای لندن منتشر شد که در حال قدم زدن بودند تا ثابت کند که مزدک میرزایی در لندن است. 

اواسط مرداد بود که روزنامه جام جم به عنوان ارگان سازمان صداوسیما در گزارشی  حقوق مزدک میرزایی در شبکه اینترنشنال را ماهانه ۹۳ میلیون تومان تخمین زد تا همکاری مزدک با آن شبکه، حداقل از دید اهالی جام جم، قطعی شده باشد منتهی از آن تاریخ به بعد هیچ خبری از مزدک در شبکه مربوطه نشده که نمونه آخر آن را می‌توان در مصاحبه این شبکه با برانکو ایوانکوویچ دید. 

به نظر می‌رسید مزدک میرزایی در صورت قطعی شدن همکاری اش با شبکه ایران اینترنشنال، بهترین گزینه ممکن برای مصاحبه با سرمربی فصل گذشته پرسپولیس باشد و قطعا گفتگوی او با برانکو، مصاحبه‌ای با سوالهای متفاوت و پر سر و صدا از کار درمی‌آمد منتهی این مصاحبه را مجری ورزشی دیگری انجام داد که کیفیت بالایی نداشت. این اتفاق باعث شد تا شایعه عدم توافق میرزایی با ایران اینترنشنال بیشتر از قبل به گوش برسد به خصوص آنکه نه تنها خبری از شروع برنامه ورزشی شبکه مربوطه نیست بلکه گفته می‌شود ممکن است مزدک یکی از داوران برنامه استعدادیابی شبکه MBC PERSIA شود و همراه با یک مدل پرسر و صدا و یک خواننده لس آنجلسی به عنوان داور بنشیند.

البته هنوز قطع همکاری مزدک با ایران اینترنشنال به صورت رسمی اعلام نشده است اما مشخص است که او در برنامه سازی برای آن شبکه در حوزه فوتبال ایران و تصاویر لیگ برتر، مشکل محتوا دارد و دسترسی به محتواهای فوتبال ایران به این راحتی ها نیست هر چند گفته می شود او می خواهد در حوزه فوتبال خارجی یک برنامه شبیه به match of the day بسازد.

1984