بیل و راموس مدلهای معارفه رسمی پیراهن رئال مادرید در فصل 20-2019

بیل و راموس مدلهای معارفه رسمی پیراهن رئال مادرید در فصل 20-2019

سایت رسمی فوتبالی- پیراهن رسمی رئال مادرید برای فصل آتی روز جمعه به صورت رسمی معرفی شد.  

به گزارش فوتبالی، رئالی ها امیدوارند تا در فصل جدید و با به تن کردن این پیراهن مجددا بتوانند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند. کمپانی آدیداس طراحی این پیراهن را برعهده داشته و در پیراهن جدید این تیم، جزئیاتی به رنگ طلایی قرار داده شده است و در طراحی آن از ایده های قدیمی و ترکیبی از رنگهای تاریخی برای باشگاه و طراحی مدرن بهره گرفته شده است.

کمپانی آدیداس با الهام گرفتن از تاج طلایی که در لوگوی باشگاه بیش از 100 سال استفاده شده ، رنگ طلایی را در این پیراهن به کار گرفته است. برروی شانه های پیراهن نوارهایی به رنگ طلایی دیده می شود.از فصل 12-2011 به بعد، رنگ طلایی در طراحی پیراهن رئالی ها به کار نرفته بود و حالا مجددا این رنگ به روی پیراهن مادریدی ها بازگشته است.

در طراحی این پیراهنها خلاقیت زیادی به کار رفته و به علاوه این پیراهنها با بهره گیری از تکنولوژی Climalite طراحی شده اند تا قابلیت جذب عرق پیراهن بالا برود و جنس پیراهنها 100% پلی استر است. از همین امروز فروش پیراهنهای رسمی رئال مادرید برای فصل 20-2019 در فروشگاه های آدیداس و باشگاه رئال مادرید آغاز شده است.

برای معرفی پیراهن فصل جدید تیم مادریدی این پیراهن را برتن ستاره های متعدد این تیم از سرخیو راموس گرفته تا گرت بیل و کریم بنزما و لوکا مودریچ می بینیم.