شوک به رئال مادرید؛ گرت بیل و بنزما مصدوم شدند

شوک به رئال مادرید؛ گرت بیل و بنزما مصدوم شدند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در آستانه سفر به عربستان برای حضور در سوپرجام اسپانیا دو ستاره محوری خود را از دست داد و گرت بیل و کریم بنزما نیز مثل ادن هازارد و مارکو آسنسیو در این بازی ها حضور نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل و کریم بنزما دو غایب بزرگ رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا در کنار هازارد خواهند بود. کادر پزشکی رئال مادرید این خبر را به صورت ناگهانی اعلام کرد تا رئال دچار شوک بزرگی شود. رئال مادرید چهارشنبه باید در نیمه نهایی سوپرجام در ورزشگاه ملک عبدالله در شهر جده عربستان به مصاف والنسیا برود که در صورت پیروزی در فینال به مصاف برنده بازی بارسلونا و اتلتیکو خواهد بود.

زیدان در غیاب سه ستاره خود در خط حمله مجبور است که ترکیبش را از نو بسازد. به نظر می رسد که لوکا یوویچ مهاجم صرب که در این فصل خیلی کم بازی کرده به جای بنزما در ترکیب قرار بگیرد و در دو طرف خط حمله نیز دو جوان برزیلی یعنی وینیسیوس و رودریگو گوئس بازی کنند.

به هر صورت یکی از مشکلات رئال مادرید در این فصل مربوط به حجم بالای مصدومیت ها بوده است و زیدان و بدنسازش هم تا کنون نتوانسته اند که مشکلی برای این قضیه پیدا کنند. مارسلو و لوکاس وازکز دو مصدوم دیگر رئال در هفته های اخیر بوده اند که برگشته اند و می توانند در مسابقات عربستان شرکت کنند.