لوئیس سوارز: مصدومیت برایم فوق العاده بود!

لوئیس سوارز: مصدومیت برایم فوق العاده بود!

وب سایت رسمی فوتبالی- لوییس سوارز، مهاجم اوروگوئه ای بارسلونا، ابراز امیدواری کرد با تیم ملی کشورش در کوپا آمه ریکا به موفقیت دست یابد. 

به گزارش فوتبالی، تا چند هفته دیگر رقابت های کوپا آمه ریکا در کشور برزیل آغاز خواهد شد و لوییس سوارز که مقطع پایانی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و به همین دلیل مورد انتقادات زیادی نیز قرار گرفت، می خواهد در کنار هموطنانش خاطرات خوبی در کوپا آمه ریکا بر جای گذارد.

لوییس سوارز گفت: "با توجه به خستگی فیزیکی و مصدومیت از ناحیه زانو، این سه هفته دوری از میادین از منظر شخصی برای من فوق العاده بود.

عملکرد این فصل بارسلونا؟ ما از سال خوبی که در لالیگا سپری کردیم راضی و خوشحال هستیم. اکنون باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیریم و در مورد آینده فکر کنیم.

کوپا آمه ریکای 2019؟ اروگوئه باید با حس مسئولیت پذیری و تفکر قهرمانی پای به این رقابت ها بگذارد زیرا این تیم تا به حال بارها موفق به فتح کوپا آمه ریکا شده است. من نیز همانند دیگر بازیکنان تیم ملی اروگوئه شور و شوق فراوانی برای شروع این رقابت ها داریم و امیدوارم قادر به خلق خاطرات خوبی در کوپا آمه ریکا باشیم. برای ما همیشه تیم در اولویت بوده و هرگز فردگرایی در تیم ملی وجود ندارد. این گروه از بازیکنان همیشه خود را برای هر توپی فدا کرده اند.


4344"