جشنواره گل اروگوئه مقابل بولیوی

جشنواره گل اروگوئه مقابل بولیوی

پایگاه خبری فوتبالی - اروگوئه در دیدار مقابل بولیوی موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و حضورش را در مرحله حذفی کوپا آمه ریکا قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوم مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا، بامداد امروز تیم های اروگوئه و بولیوی در مت لایف استادیوم به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که اروگوئه در دیدار گذشته خود مقابل پاناما، 3 امتیاز را کسب کرده بود، اما بولیوی مقابل آمریکا متحمل شکست شد و حالا اروگوئه فرصت خوبی داشت تا صعودش را به دور حذفی قطعی کند. 

در نیمه اول، اروگوئه مقابل انتظار بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8، فاکوندو پلیستری گل اول را برای اروگوئه به ثمر رساند و در دقیقه 21، داروین نونیز ستاره باشگاه لیورپول اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در نیمه دوم، در ابتدا دو تیم هیچ تلاشی برای رسیدن به گل نمی کردند، اما در دقیقه 77، مکسیمیلیانو آرائوخو گل سوم را زد و سپس در دقیقه 81، فدریکو والورده گل چهارم را برای اروگوئه به ثمر رساند و در نهایت، رودریگو بنتانکور در دقیقه 89، گل پنجم را برای اروگوئه زد تا مارچلو بیلسا و شاکردانش به یک پیروزی مقتدرانه در هفته دوم مرحله گروهی کوپا آمه ریکا برسند.

4416