کسب اولین برد اکوادور در کوپا آمه ریکا

کسب اولین برد اکوادور در کوپا آمه ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز اکوادور موفق شد با حساب سه بر یک جامائیکا را شکست دهد و به اولین برد خود در کوپا آمه ریکا دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز از ساعت 1:30 به وقت تهران، تیم های اکوادور و جامائیکا از چهارچوب هفته دوم مرحله گروهی کوپا آمه ریکا به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که در بازی گذشته خود متحمل شکست شده بودند و برای زنده نگه داشتن امیدها بابت صعود از گروه، باید در این بازی به برد می رسیدند و اکوادور توانست به این مهم دست پیدا کند.

در نیمه اول اکوادور خیلی سریع در دقیقه 14 به لطف اشتباه کیسی پالمر هافبک جامائیکا به گل رسید. در اواخر نیمه اول، VAR یک پنالتی به اکوادور هدیه داد تا کندری پائز اختلاف را به 2 گل برساند و اکوادور با یک حاشیه امنیت مناسب به رختکن برود. 

در نیمه دوم، میکل آنتونیو مهاجم باشگاه وستهم در دقیقه 54، یکی از گل های خورده را برای جامائیکا جبران کرد. در دقیقه 74، بازیکنان جامائیکا معتقد به خطای پنالتی بودند، اما VAR آن را رد کرد و اکوادور همانطور که در آخرین ثانیه های نیمه اول گل زده بود، در نیمه دوم هم این کار را تکرار کرد و آلان میندا گل سوم را برای اکوادور زد. 

4416