پنج شانس اصلی قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا 2024 از نظر اوپتا (عکس)

پنج شانس اصلی قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا 2024 از نظر اوپتا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تنها چند روز تا شروع رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 باقی مانده است و باید دید که در این بازی ها چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، رسانه اوپتا با انجام آنالیز های خاص خودش شانس های اصلی قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 را معرفی کرده است. از نظر اوپتا در حال حاضر تیم ملی آرژانتین با داشتن 30.8 درصد شانس قهرمانی، مدعی اصلی قهرمان شدن در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به حساب می آید. پس از آرژانتین، تیم ملی برزیل قرار می گیرد. برزیلی ها از نظر اوپتا 23.3 درصد شانس قهرمانی دارند. فاصله تیم ملی آرژانتین و تیم ملی برزیل از نظر اوپتا اندک نیست و این دو تیم تقریبا هفت درصد از نظر شانس قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2024 اختلاف دارند.

در رده سوم تیم ملی اروگوئه قرار می گیرد که 12.6 درصد شانس قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 را دارد. تیم ملی آمریکا هم 7.1 درصد شانس قهرمانی در رقابت های جام ملت های آمریکا را دارد و تیم ملی کلمبیا هم در رده پنجم قرار گرفته است و شش درصد شانس قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 را دارد.

این ها همه حدس و گمان است و باید دید که در زمین چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم به قهرمانی می رسد.

1471