گزارش روز: گزینه‎های متعدد برای نیمکت تراکتورسازی

گزارش روز:  گزینه‎های متعدد برای نیمکت تراکتورسازی

وبسایت رسمی فوتبالی –نیمکت تراکتوسازی برای فصل آینده به چه کسی می‎رسد؟

به گزارش فوتبالی، روزی نیست که خبر جدیدی درباره تیم محبوب تبریزی منتشر نشود. در شرایطی که رئیس هیات مدیره این باشگاه هنوز قطع همکاری با جرج لیکنز را قطعی ندانسته، شایعات زیادی درباره جانشین او در تبریز منتشر شده. 

جدا از مذاکره باشگاه با علی دایی و جواد نکونام که البته به نتیجه‎ای نرسید، از افشین قطبی هم به عنوان یکی از مربیانی نام برده شده که مورد نظر زنوزی قرار دارد هر چند که مدیر برنامه های سرمربی سابق فولاد اعلام کرده هنوز صحبت رسمی بین او و تراکتورسازی انجام نشده است.

قطبی تنها گزینه داخلی تراکتورسازی نیست و کانال‎های طرفداری این تیم در تلگرام از مربیانی مثل فراز کمالوند و امیر قلعه‎نویی هم به عنوان مربیانی نام برده شده که ممکن است فصل آینده روی نیمکت تراکتورسازی بنشینند.

نکته جالب اینکه بخشی از طرفداران تراکتورسازی در فضای مجازی با جذب هر گونه سرمربی داخلی مخالف هستند و از مربیانی مثل ساغلام و تونی اولیویرا به عنوان مربیان مورد نظرشان نام برده‎اند و از آنها خواسته‎اند  هر طور شده از یک سرمربی خارجی به عنوان جانشین لیکنز استفاده کنند.

این وسط نام لوچسکو هم به عنوان یکی از مربیانی که به تراکتورسازی لینک شده‎اند، مطرح شده و باید دید نهایتا زنوزی چه تصمیمی درباره نیمکت تیمش خواهد گرفت.

1984