موافقت هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای بردیف

موافقت هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای بردیف

پایگاه خبری فوتبالی- هیات مدیره باشگاه تراکتور درخصوص جدایی قربان بردیف از سمت سرمربیگری تیم اطلاعیه‌ای صادر کرد.                                                           

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه تراکتور، اعضای هیات مدیره این باشگاه پس از بررسی درخواست جدایی قربان بردیف، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

   "باسمه تعالی   

ابتداً لازم به تاکید و یادآوری است که سیاست‌گذاری باشگاه در مباحث فنی برای فصل جاری براساس برنامه ارائه شده از سوی آقای قربان بردیف تبیین گردیده و هدف باشگاه بر مبنای همکاری بلند مدت با ایشان تعیین و تمامی شرایط لازم فراهم شده بود. امّا براساس درخواست ارائه شده از سوی آقای بردیف، بازگشت به فوتبال روسیه برای ایشان وظیفه و اجبار عنوان گردیده و خود ایشان نیز اذعان کرده‌اند که باشگاه تراکتور طی مدت همکاری فراتر از تعهدات خود در قبال کادر فنی عمل نموده و عملکرد ارکان باشگاه تراکتور در تصمیم آقای بردیف مبنی بر جدایی هیچ نقش و تاثیری نداشته است.   

علی ایحال با عنایت به حُسن‌رفتار و زحمات آقای قربان بردیف طی مدت حضور در تیم، هیات مدیره باشگاه تراکتور با درخواست ارائه شده موافقت نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.   

هیات مدیره باشگاه چند گزینه‌ را برای سرمربیگری در این مقطع زمانی با در نظر گرفتن مجموع شرایط از جمله قرار داشتن در جریان مسابقات و لزوم شناخت کادرفنی جدید از بازیکنان تراکتور و تیم‌های لیگ‌برتری، نسبت به بررسی برنامه‌های افراد مدنظر و مذاکره با آنان اقدام خواهد نمود و سرمربی جدید در اسرع وقت معرفی می‌شود."

5960