خمز: نیمه دوم آرامش نداشتیم

خمز: نیمه دوم آرامش نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی_ سرمربی تراکتور گفت: در نیمه دوم آرامش نداشتیم و در خلق موقعیت ضعیف عمل کردیم.

به گزارش فوتبالی، پاکو خمز پس از تساوی بدون گل تراکتور مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول خیلی خوبی را داشتیم و تیم ما تک و دو ضرب بازی می‌کرد و گردش توپ خوبی داشتیم و موقعیت هم خلق کردیم، اما در نیمه دوم بازیکنان چیزی که نداشتند، آرامش بود و موقعیت سازی نداشتیم. در سانترها مشکل داشتیم و یک در یک ها را نتوانستیم عبور کنیم. البته در قضیه پرس حریف پیشرفت خوبی داشتیم.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: نمی‌خواهم در کار داوری دخالت کنم، اما بازی خیلی متوقف می‌شد و با سوت‌هایی که زده شد ریتم بازی گرفته شد و بارها هم این اتفاق افتاد.

سرمربی تراکتور در مورد غیبت تماشاگران گفت:‌ حضور تماشاگران دست ما نیست و هرچه بگویند ما قبول می‌کنیم. اگر اجحازه داهند با تماشاگر باشد، خیلی به سود ما است چرا که آنها حمایت مان می‌کنند.

خمز در پاسخ به این سوال که اگر در یادگار امام بازی می‌کردید احتمال پیروزی داشتید، یا خیر، عنوان کرد:‌نمی‌توانم بگویم اگر آنجا بازی می‌کردیم چه اتفاقی می‌افتاد یا نمی‌افتاد، اما اینجا هم چمن خوبی داشت، اما ما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه نتوانستند گل بزنند، تاکید کرد:‌خیلی از بازی‌ها هستند که به دلایلی نمی‌توان در آنها گل زد. امروز بازی خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. خیلی از بازی ها در دنیا بدون گل می‌شود و امروز هم یکی از آمنها بود. ما می‌توانیم بهتر شویم و گل نزدن مرا نگران نمی‌کند.

وی در خصوص دیدار با نساجی گفت: قطعا برای برد به آنجا می‌رویم.

خمز در خصوص اینکه  بازیکنان تعویضی نمایش خوبی نداشتند، اظهار داشت: بازیکنان تعویضی تمام تلاش خود را انجام دادند و اینکه در نیمه دوم خوب نبودیم، مقصر بازیکنان تعویضی نیستند و کل تیم نتوانست چیزی که می‌خواستیم را به نمایش بگذارد.

۱۳۹۷