بازیکنان ملوان: فرصت گلزنی به تراکتورسازی ندادیم

بازیکنان ملوان: فرصت گلزنی به تراکتورسازی ندادیم

پایگاه خبری فوتبالی - تعدادی از بازیکنان ملوان در پایان دیدار تیمشان مقابل تراکتورسازی تبریز اعتقاد به برتری در این دیدار داشتند و عنوان کردند که هیچ فرصت گلزنی نیز به تیم حریف ندادند.
به گزارش فوتبالی، تیم های فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز عصر دوشنبه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در پایان این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را مقابل تراکتورسازی تبریز به نمایش گذاشتیم اما حق هواداران بیش از این بود و باید با پیروزی در ای نبازی آنان را خوشحال می کردیم.

ابوذر صفرزاده افزود: البته بازی بسیار سختی بود و هر ۲ تیم نیز خوب بازی کردند اما در این دیدار هیچ فرصت گلزنی به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ندادیم و از سوی دیگر چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردیم.

وی ادامه داد: اگر در نیمه نخست به گل دست می یافتیم و ضربه‌ای که دیرک دروازه اصایت کرد، تبدیل به گل می شد، نیمه دوم خیلی راحت تر بازی را اداره می کردیم و حتی می‌توانستیم گلهای بیشتری را به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه دادَ: امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم تا دل هواداران خود را شاد کنیم زیرا این هواداران در بازیهای خانگی با تمام وجود از ما حمایت می‌کنند.

تراکتورسازی تبریز هیچ فرصت گلزنی نداشت

همچنین یکی از مهاجمان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در خصوص بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی با کیفیت و سطح بالایی بود و یکی از نکات مهم آن نیز این بود که تیم تراکتورسازی تبریز هیچ فرصت گلزنی نداشت.

رضا جعفری افزود: البته ما نیز موقعیتهای گلزنی بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم و در نهایت در این دیدار که برتری خوبی نسبت به حریف داشتیم، به نتیجه مساوی دست یافتیم.

وی بیان کرد: البته همه تماشاگران شاهد بودند که ما در این مسابقه برتری محسوسی نسبت به تیم تراکتورسازی تبریز داشتیم و اگر موقعیت های ما در نیمه نخست به گل تبدیل می‌شد، به راحتی می‌توانستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم.

وی در خاتمه گفت: به هر حال این دیدار سخت با نتیجه مساوی خاتمه یافت اما امیدوارم که در سایر مسابقات بتوانیم نتایج ارزنده‌ای را به خصوص در دیدارهای خانگی کسب کنیم تا هواداران ما خوشحال ورزشگاه را ترک کنند.

9989