وقتی سکوهای یادگار، تراکتور را برنده کرد

وقتی سکوهای یادگار، تراکتور را برنده کرد

پایگاه خبری فوتبالی- قطعا پرتماشاگرترین بازی این فصل فوتبال ایران، نبرد تراکتور و سپاهان بود که جمعه شب در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، شاید نبرد تراکتور- سپاهان به لحاظ رده جدولی، خیلی هم برای پرشورها تفاوتی ایجاد نمی‌کرد اما جو فوق‌العاده‌ای که طرفداران این تیم از ساعت‌ها قبل از بازی در ورزشگاه یادگار امام(ره) به وجود آوردند، دیگر عملا راهی به جز برد مقابل پاکو و شاگردها باقی نگذاشته بود. 

این بازی حساس و جذاب سرانجام به سود قرمزهای تبریزی تمام شد، آنها توانستند بعد از مدت‌ها، صدرنشین لیگ برتر را شکست بدهند و انتقام باخت در بازی رفت را هم از سپاهان بگیرند، نتیجه‌ای که سرخابی‌های پایتخت هم به شدت از آن استقبال کردند.

اما نکته قابل توجه این بازی برخلاف ورزشگاه آزادی که در این فصل به صورت کامل پر نشده، هواداران تراکتور ورزشگاه یادگار را پر کردند تا پرتماشاگرترین بازی این فصل لیگ را رقم بزنند. اتفاقی که باعث شد رامین رضاییان هم در پایان مسابقه از هواداران سپاهان بخواهد که آن هم در بازیهای خانگی صدرنشین فعلی لیگ برتر، نقش جهان را پر کنند.

البته چند نکته منفی مثل استفاده مداوم از لیزر هم در ورزشگاه به چشم می‌خورد که ممکن است جرایمی را متوجه تراکتور کند اما در مجموع همه چیز برای تراکتوری ها مثبت بود، آنقدر مثبت که حتی بازیکنان تیم سپاهان هم از این جو به وجد آمده بودند.

آنچه مشخص است این میزان استقبال هواداران تراکتور که بسیاری از آنها مسیر طولانی را به صورت پیاده برای رسیدن به ورزشگاه طی کردند، شور و حال تازه‌ای به فضای لیگ برتر ایران داد و به یک بازی مهم برای این فصل تبدیل شد.

7655