جعفر کاشانی :به حمایت هواداران و همراهی پیشکسوتان نیاز داریم

جعفر کاشانی :به حمایت هواداران و همراهی پیشکسوتان نیاز داریم

وبسایت رسمی فوتبالی - جعفر کاشانی پیشکسوت پرسپولیس که در هیات مدیره جدید به سرخپوشان نیز حضور دارد اظهار امیدواری کرد هیات مدیره هیات مدیره جدید باشگاه بتوانند در جهت تداوم موفقیت‌های باشگاه قدم بردارد.

 جعفر کاشانی در گفتگو با سایت فوتبالی با اشاره به تلاش اعضای قبلی هیأت مدیره سرخپوشان گفت: با  حمایت‌های وزارت ورزش  و شخص آقای وزیر، هیات مدیره گذشته نیز تلاش های زیادی را برای کمک به حل مشکلات پرسپولیس داشتند و این روند برای اعضای جدید نیز ادامه خواهد داشت. 

رئیس هیئت مدیره جدید سرخ‌ها افزود: در سال های گذشته وزارت ورزش تلاش های زیادی را در راستای حل مشکلات پرسپولیس داشت و مسئولان وزارت ورزش اشراف کاملی برای مسائل مربوط به باشگاه داشتند امیدواریم در مجموع همه تلاش ها منجر به این شود که همه ما به آرزوی دیرینه ما درخصوص تبدیل شدن تیم به باشگاه برسیم. 

کاشانی با اشاره به نقشه پررنگ هواداران و پیشکسوتان در کمک به حل مشکلات پرسپولیس تصریح کرد :از هواداران می‌خواهم همانطور که تا امروز کمک زیادی ّپرسپولیس داشته‌اند و حمایت شان را از پرسپولیس دریغ نکردند، همچنان حامی باشگاه باشند. پیشکسوتان نیز نقش اساسی برای کمک به باشگاه دارند و پرسپولیس خانه خودشان محسوب می شود. امیدوارم پیشکسوتان در حل مشکلات و رفع اشکالات به ما کمک کنند و خوبی های باشگاه را بزرگ جلوه بدهند تا همه ما دست در دست هم به هدف مشترکی که برای آن دور هم جمع شده ایم برسیم. 

کاشانی ادامه گفت: اینجا هیچکس به دنبال منیت ها نیست و همه با یک هدف مشترک دور هم جمع شده ایم. انشاالله در نشست های آینده در مورد مسائل و مشکلات پیشروی باشگاه برنامه داریم و هدف ما این است که برنامه های بلند مدت را برای رشد و تعالی هرچه بیشتر پرسپولیس دنبال نمایید که در این مسیر پرسپولیس و هیئت مدیره اش به طور قطع به حمایت هواداران و همراهی پیشکسوتان نیاز مبرم دارد.

1984