جعفر کاشانی: برانکو مربی ماست و از او حمایت می‌کنیم

جعفر کاشانی: برانکو مربی ماست و از او حمایت می‌کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بچه ها در بازی برابر پاختاکور نمایش فوتبالی خوبی را از خود ارائه دادند و مستحق شکست نبودند. طبیعت فوتبال همین است و باید از این شکست ها برای ساختن آینده درس بگیریم.

به گزارش فوتبالی، جعفر کاشانی در گفتگو با فوتبالی در مورد حذف زودهنگام پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی را از پرسپولیس در این دیدار شاهد بودیم بچه ها در این بازی چندین موقعیت خوب هم داشتند از جمله که داور استرالیایی با ما مهربان نبود و حداقل یک پنالتی ما را نگرفت، پنالتی که شاید سر نوشت بازی را به نفع ما عوض می‌کرد. 

 کاشانی در ادامه گفت: طبیعت فوتبال همین است خیلی وقت‌ها پیش می آید که تیمی خوب بازی می‌کند اما در نتیجه گیری موفق نمی شود. این بار هم این داستان فوتبال برای ما رخ داد. 

از کاشانی در خصوص ناداوری هایی که در این فصل لیگ قهرمانان گریبان پرسپولیس را گرفته و نحوه برخورد با آن سوال کردیم که او در پاسخ گفت: ان شاءالله اين موضوع درست می شود و این اتفاق دیگر برای ما رخ نخواهد داد. 

وی در ادامه در خصوص انتقاداتی که این روزها از برانکو می شود، گفت: برخی انتقادات را قبول ندارم برانکو مربی ماست و ما از  او حمایت می‌کنیم.

 جعفر کاشانی در ادامه در مورد سرنوشت پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی گفت: من به آینده پرسپولیس در این دوران خیلی خوشبین هستم ما می‌توانیم هر ۲ جام را به دست آوریم و آرزوی من این است که روزی فرا برسد که بتوانیم تیم را تبدیل به باشگاه کنیم و در آمفی تئاتر باشگاه جشن قهرمانی بگیریم.

7655