جعفر کاشانی: نگرانی در مورد طلب برانکو وجود ندارد

جعفر کاشانی: نگرانی در مورد طلب برانکو وجود ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- رییس هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به شرایط خوب تیم اظهار امیدواری کرد که پرسپولیس بتواند در برابر الاهلی نیز نتیجه خوب و قابل قبولی را کسب کند.

جعفر کاشانی در گفتگو با فوتبالی در خصوص برگزاری اولین جلسه هیات مدیره در سال 1398 گفت: در این جلسه اعضای هیات مدیره با هم بیشتر آشنا شدند و برنامه های باشگاه را مورد ارزیابی قرار دادند تا در نهایت بتوانیم با بهترین تصمیم ها آینده خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم. در حالی که تیم سال جدید را با نتایج خوبی آغاز کرده است و در مسیر پیشرفت قرار دارد، هزینه ها هم بالا می رود و در تلاش هستیم با کمک و محبت شخص وزیر و آقای داورزنی و برخورداری از حمایت های مادی و معنوی هواداران مان مشکلات را برطرف کرده و در مسیر باشگاه شدن پیش برویم.

کاشانی در ادامه در مورد عملکرد ایرج عرب در ماه هایی که باشگاه بدون حضور هیات مدیره برنامه های خود را پیش می برد، تصریح کرد: آقای عرب در این چند ماه تلاش ها وزحمات زیادی را داشته اند و مشکلات و موانع زیادی را برطرف کرده اند. در ادامه هم قرار است اعضای هیات مدیره ایشان را همراهی کنند تا بقیه مشکلات به خصوص مشکلات مالی را برطرف نماییم.

کاشانی در ادامه گفت: من تقاضایی از هواداران خاص مان دارم و از آنها می خواهم پرسپولیس را مورد لطف بیشتر خود قرار دهند تا همه دست در دست هم در مسیر باشگاه شدن پرسپولیس و حل همه مشکلات یکدیگر را همراهی کنیم.

کاشانی با اشاره به عملکرد خوب پرسپولیس در بازی های گذشته اظهار داشت: بازیکنان و اعضای کادرفنی با نتایج خوبی که کسب کرده اند نشان دادند شایستگی لازم را دارند و این موضوع می تواند در ادامه فصل نیز تداوم داشته باشد. اعضای تیم به خوبی می دانند که در قبال پرسپولیس و مردم چه مسئولیت های مهمی را دارند و با رفتارهای خوب خود در کنار عملکرد خوب شان سرمایه های معنوی بزرگی برای پرسپولیس و خودشان هستند.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در مورد نگرانی هایی که در خصوص پرداخت مطالبات برانکو گفت: جای نگرانی وجود ندارد و همه در تلاش هستند تعهداتی را که به کادرفنی و دیگر اعضای تیم داشته اند، را عملی کنند. در این میان آقای عرب اقدامات لازم را انجام داده اند و ان شا الله با اجرای مراحل قانونی در قبال همه تعهدات پاسخگو هستیم.

کاشانی با آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در بازی برابر الاهلی عربستان اظهار داشت: ما تیم خوب و همدلی داریم و امیدواریم که بچه ها در این بازی هم مثل بازی های اخیر برنامه های کادرفنی را به خوبی اجرا کنند تا تیم با دست پر و کسب نتیجه ای خوب به تهران برگردد.

7655